Aviseringar
Rensa alla

Skulle du låna ut din mobil till en främling?


Ämnesstartare

Ending Jon:

Gjorde det en gång, och personen lägger in sitt jävla telefonnummer i den efter det så nej, det var skrämmande

haha, var det kille lr tjej?


   
SvaraCitera
blum
 blum

aa har gjort det, men stått bredvid liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

haha, var det kille lr tjej?

tjej ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

tjej ;/

Haha så ska jag också göra nästa gång.[cool] (Om det är en snygg kille ofc)

Dold text: driver bara. :).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hänt mig en gång bara, då lät jag henne göra det. Det var en rar, förvirrad tant som stod utanför ett lägenhetshus och ringde in till sitt barnbarn som kom och öppnade för henne : >


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle så klart låna ut den. Min telefon är nog värd ungefär femtio öre så om någon mot förmodan skulle vilja stjäla den var personen nog rätt mycket fattigare än jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Haha så ska jag också göra nästa gång.[cool] (Om det är en snygg kille ofc)

Dold text:

Haha men jag vet inte, det kanske finns killar som uppskattar det också så varför inte [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har lånat ut min alla tre gångerna någon har frågat. sist gick dock personen i fråga runt ett hörn, vilket var lite obehagligt. men inget hände ju...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte om jag hade vågat... beror lite på, hade nog helst undvikit och sagt att jag inte har pengar.

var en bil med två män som saktade ner lite breve mig en kväll, jag tror de ville låna telefon för de gjorde någon sån gest, men jag ignorerade de bara.. 1. blev rädd 2. hade de förväntat sig att någon skulle låna ut sin mobil till någon som sitter i en bil? [zzz]


   
SvaraCitera

nej. kan få aids


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nixpix, ger ingenting till främlingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Alltså om någon frågade ifall den fick ringa snabbt från din mobil, vad skulle du svara?

Jag har både gjort det många gånger och sagt nej många gånger. Beror helt och hållet på vem det är samt situationen.


   
SvaraCitera

Om personen verkar någorlunda normal, så javisst.


   
SvaraCitera

Nej, jag vill inte att någon ska kladda på min nalle.


   
SvaraCitera