Aviseringar
Rensa alla

Skulle du överleva?


gilla post-apokalypsm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror det

jag är smart och rätt stor och stark men samtidigt snabb som fasen. har inga problem med att skada andra människor för att skydda mig själv och mitt psyke brukar vara hårt som sten

så jag tror ja. är dock svårt att veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Skulle dock dö om alla speglar gick sönder på köpet.

Varför?

Nej, jag skulle ej överleva. Är beroende av planer och struktur på saker och ting.


   
SvaraCitera
Exner

Idoufe:

Nej, jag skulle ej överleva. Är beroende av planer och struktur på saker och ting.

Idoufe:

Exner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Exner

Vill du bli min ledare, herrn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Lugn, jag räddar dey. [cool]

Mycket bra. [blush][love]

Waving Hands:

Behöver icke andras hjälp för att klara mig

Om du bryter foten då?

Gör nog förresten om min röst till ett:

xsaosinx:

Ja

Fysiskt:
*Lätt för att bygga muskler.
*Har bra kondition.
*Har inga som helst allergier eller ärftliga sjukdomar (förutom laktosintolerans).

Psykiskt
*Är kreativ och snabbtänkt.
*Intelligent
*Är diplomatisk och hittar lösningar.
*Får som jag tidigare sa någon slags överväldigande panikkänsla när en hotfull situation trappas upp. Men skulle nog övervinna denna känsla om någon annans liv stod på spel. Stod mitt eget på spel så skulle jag bara springa så fort jag kunde.
*Har stor empati. (Vilket iofs kanske inte verkar till min fördel. En främling mindre är en mun mindre att mätta. Uaah, vad hemskt[cry])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hallå, ska det råda absolut kaos eller vadå [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Varför?

För att jag är fåfäng och har självdistans.

Annars kom jag på att svält skulle ta väldigt hårt på mig, så det kunde bli ett problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

För att jag är fåfäng och har självdistans.

Jaså.

Nachac:

har självdistans.

Nachac:

har självdistans.

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

[tard]

[smile]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Har lätt för att bygga mycket muskler, och dessutom för att lägga på mig fett, vilket är bra i en överlevnads-synvinkel.
Först skulle jag samla ihop ett antar starka och trogna individer, och sedan flytta tillsammans med dem till den där björnparken i Orsa.
Där skulle jag och mina följeslagare bygga en bas, och tämja björnarna så att de blev mig trogna.
Vi skulle hålla den platsen tills vi fick en tillräckligt stor trupp björnryttare för att kunna besegra vilken annan rivaliserande 'stam' som vi ansåg nödvändigt.

Sedan när vi tyckte tiden var mogen skulle vi flytta till ett berg (passande nog tänker jag på skidorten "Björnrike"). Och sedan hålla den platsen mot allt och alla som inkräktar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Men hallå, ska det råda absolut kaos eller vadå [sad][sad][sad]

Ja, tänk Somalien fast på steroider. Möjligtvis att det finns läger/byar här och var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

tämja björnarna så att de blev mig trogna.

[bigsmile]

Rejmond D Röjter:

Och sedan hålla den platsen mot allt och alla som inkräktar.

Vad skulle ni ha som underhållning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

?

Vet ej riktigt om jag skulle hålla med om detta. Nä, gör nog ej det.

xsaosinx:

Ja, tänk Somalien fast på steroider. Möjligtvis att det finns läger/byar här och var.

Vad hemskt [sad] Råder kaos i mitt huvud när folk pratar i munnen på varandra bara [sad]


   
SvaraCitera