Aviseringar
Rensa alla

Skulle du som man ha sex med en kvinna för pengar?


Notice
Ämnesstartare

Ja, som frågan lyder, skulle du som man kunna ha sex med en kvinna för pengar? Alltså att hon betalar dig.


   
Citera

Ja, inte med vilken tjej som helst dock


   
SvaraCitera
Notice
Ämnesstartare

dinkompis:
Ja, inte med vilken tjej som helst dock

En kvinna som ser helt ok ut och hon har ingen könssjukdom.


   
SvaraCitera

Notice:

En kvinna som ser helt ok ut och hon har ingen könssjukdom.

ja förmodligen om det var bra betalt


   
SvaraCitera
mynona

Känns som att poängen med en sådan fråga försvinner om hon inte är en person som mannen ifråga inte skulle ha haft sex med om han inte fått betalt för det


   
SvaraCitera

Jag ser det inte som moraliskt fel med prostitution.


   
SvaraCitera

Det största problemet med prostitution är att det idag är så förknippat med maffia och människohandel och det är ju inte bra. Tyskland och Holland som exempel har så vitt jag vet helt legaliserad prostitution och bordeller men de ägs troligen nästintill 100% av maffian som i sin tur är de stora aktörerna vad beträffar människohandel och svarta pengar. 

Därmed inte sagt att det finns många svenska tjejer som frilansar i Sverige som inte har något med maffian att göra.


   
SvaraCitera

Skulle en supersnygg, sexig och fräsch kvinna som jag skulle tända på komma med det förslaget så skulle jag inte tacka nej. Förutsatt att det vore sex på lika villkor. Dvs jag skulle inte göra något som jag inte själv skulle tända på eller ogilla. 


   
SvaraCitera
Smilen

Nej, det är inte moraliskt rätt.


   
SvaraCitera
Smilen

SvenskWithAttitude:
Jag ser det inte som moraliskt fel med prostitution.

Men man använder en som tvingar sig livnära på att någon gubbe knullar henne. Helt fel, istället kan de fixa ett normal yrke eller tjäna pengar andra vägar.


   
SvaraCitera

Smilen:

Men man använder en som tvingar sig livnära på att någon gubbe knullar henne. Helt fel, istället kan de fixa ett normal yrke eller tjäna pengar andra vägar.

man de kanske tkr det är najs? F1 najs att ligga hela dagarna på egna villkor liksom


   
SvaraCitera
Smilen

schim:

man de kanske tkr det är najs? F1 najs att ligga hela dagarna på egna villkor liksom

Det finns nog inte många som gör det. De vill ha 2000 kr för 10 minuters ligg.


   
SvaraCitera
Smilen

Bra timlön.


   
SvaraCitera

mynona:
Känns som att poängen med en sådan fråga försvinner om hon inte är en person som mannen ifråga inte skulle ha haft sex med om han inte fått betalt för det

jag hade gjort det, men skulle ändå ha en viss standard


   
SvaraCitera
mynona

dinkompis:

jag hade gjort det, men skulle ändå ha en viss standard

det är nog bra att tänka så. min gissning är att det kan vara dåligt för den egna sexlusten att ha sex utan att vara kåt på något plan alls utom det mekaniskt fysiska


   
SvaraCitera