Aviseringar
Rensa alla

Skulle du vilja åka till Norge?


Smilen
Ämnesstartare

Vad finns det för trevliga aktiviteter i Norge? Har dom inte en massa fästingar, fjordar, Bergskedjor och massa annat? 
Man får väl inte åka till Norge nu väl överhuvudtaget? 

Det är kul att det finns många historiska platser i Norge. Men det finns det i Sverige också.


   
Citera

Jag skulle jätte gärna vilja åka till Norge. Älskar norska.


   
SvaraCitera

Norge är fint. Jag vill åka dit Glad


   
SvaraCitera

Gillar Norge starkt. Har varit där flera gånger med mina föräldrar. Fjordar, berg och mygg är det gott om men någon fästing har jag aldrig sett där. Dom finns nog bara i södra Sverige utmed kusterna tror jag. Eller blandar jag ihop det med mördarsniglar? I vart fall - jag har både mygg och mördarsniglar där jag bor i sydöstra Sverige. 


   
SvaraCitera

Ew nej


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

stoner:
Gillar Norge starkt. Har varit där flera gånger med mina föräldrar. Fjordar, berg och mygg är det gott om men någon fästing har jag aldrig sett där. Dom finns nog bara i södra Sverige utmed kusterna tror jag. Eller blandar jag ihop det med mördarsniglar? I vart fall - jag har både mygg och mördarsniglar där jag bor i sydöstra Sverige. 

Är du intresserad av historia? Det finns fästingar där. 


   
SvaraCitera

Norge är ett mycket vackert land, det finns väldigt snälla och vänliga människor. Var noga med att åka dit!


   
SvaraCitera

Har varit i Norge några gånger. Trevligt ställe.


   
SvaraCitera
Nerium

Tjej_02:
Jag skulle jätte gärna vilja åka till Norge. Älskar norska.

Samma här. Så himla ljuvt. Kan lyssna på Norska i timmar.


   
SvaraCitera
Nerium

Vill definitivt till Norge. Dra en bilresa med Saaben. Så vackert! Vacker kultur, vackra människor och vacker natur. 


   
SvaraCitera
ruben2

Bergen är helt magiska. Ju längre norr ut du kommer desto sjukare blir naturen. 


   
SvaraCitera