Aviseringar
Rensa alla

Skulle du vilja ramla in på en tråd om gaysex och sperma i ansiktet?


Ämnesstartare

Skulle du d?


   
Citera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Ser inte varför inte en sådan tråd skulle kunna ha sina poänger osm alla andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganthuc:

Sedan kan jag nog till skillnad från andra se en viss.. nödvändighet med homo-forumet. Väldigt många, för att inte säga dom allra flesta skulle inte helst vilja ramla in på en tråd om gaysex och sperma i ansiktet. Därför vore det väldigt bra om man fick reda på i förväg till vilka tråden riktar in sig på.
Dold text: Att argumentera för att man bara kan lämna tråden när man kommit på vilka det riktar sig till är inte valid. För vid det laget har allt "Euuuww" satt sig på näthinnan. Typ som både Valpens och Frippes avatar.

Här är inlägget jag syftar på, jag ursäktar å Smings vägnar alla grammatiska fel.


   
SvaraCitera

Jag längtar efter såna trådar.


   
SvaraCitera

Jag längtar efter såna trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Jag längtar efter såna trådar.

Ja varför inte, har dessvärre inte sett någon sådan. Har tyvärr för bristande kunskap i ämnet för att kunna starta en egen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Likgiltig (Du röstade på detta alternativ)

tror att jag precis gjorde det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade vart roligare ifall du begränsade dina beklämmande aktiviteter till signatursfältet. Precis så som jag gjort

Rubba inte mina cirklar! - Arkimedes 287 - 212 f.kr när Dan_the_ironman kom framstöttandes

Bra gjort va?

Den som tuggar med öppen mun dör.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej det intresserar mig inte[crazy][crazy][crazy]inte sperma i brudars ansikten heller[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganthuc:

Hade vart roligare ifall du begränsade dina beklämmande aktiviteter till signatursfältet. Precis så som jag gjort

d1a var nt menat osm beklämmande men älskade ordvalet!

Ganthuc:

Bra gjort va?

ja veldight [love]


   
SvaraCitera