Aviseringar
Rensa alla

Skulle en okänd person på gata anse att ni var äldre eller yngre än vad ni egentligen är?


Ämnesstartare

Vrf tror ni det? 

Positivt eller negativt? 


   
Citera

Äldre tror jag... Pga att jag är fet och bredaxlad, därav tror de att jag ölat i många många år.


   
SvaraCitera

några tror 18 några tror 25

Cool


   
SvaraCitera

Alla tror att jag är yngre än vad jag är, så det är väll bra. Då har åren varit snälla mot mig Blink
Förut om en snubbe som trodde att jag var 30 Tardig


   
SvaraCitera

Fått höra att jag ser ut som 26, när folk gissat. Vet inte om jag ska ta det positivt eller negativt. Blir dock inte glad när folk gissar på äldre än vad jag är.

Brukar bero på vad jag har för humör och hur jag talar också.


   
SvaraCitera

Folk brukar tro att jag är äldre.


   
SvaraCitera

YNGRE......

BlueViews: Positivt eller negativt?

Både och.. Ibland kan det vara härligt att spela med, för att slippa ta ansvar om saker och ting.. Ibland är det jättejobbigt, men spelar ändå med pga orkar inte bry mig. Tjänar ingenting på att folket vet sanningen ändå liksom.

Blir nog trevligt om sådär 20 år kanske när jag ser ut att vara runt 25. 😉 


   
SvaraCitera

De flesta tror jag är typ 16, Sen tror det att jag är äldre än min storasyster pga hon är kortare än mig HAHA! 🙂


   
SvaraCitera

äldre

mest positivt, pga maktspråk mehehee


   
SvaraCitera
Yaren

Jag blir stanalltid tagen för att vara äldre. (Jag är 15) Det vanligaste är 17-18, men har hört upp emot 24 typ, hehe. Jag tror det är rätt positivt, man får lättare ragg, hehe. Jag blir glad i alla fall 🙂 det beror på att jag är lång tror jag, har väldigt mörk röst, mitt ansikte vet jag inte vad som får mig att få se äldre ut. 


   
SvaraCitera

jag får mest höra yngre, men kan bero på att män tror att det är smickrande och vill ligga.


   
SvaraCitera

upp till två år yngre om man är på krog.


   
SvaraCitera

Folk tror jag äldre. Är 15, Zodd troddde jag var 18-19. 


   
SvaraCitera

yngre om jag är slätrakad.


   
SvaraCitera

Ingen aning. Beror nog helt på vad det är för sammanhang vi möts i.
Klassiska iaktagelser för att kunna göra en beräkning av en annan människas ålder brukar väl vara panna, tandrad och ögon.


   
SvaraCitera