Aviseringar
Rensa alla

Skulle eventuellt på min första fest, men blev inte så?


Ämnesstartare

Tjena! 
hade en avslutnings kväll på min skola idag, och min klass och jag var där. sedan bestämde sig 1 från min klass och några andra som jag känner men inte har lika bra kontakt med längre med, dom skulle också med. min polare frågade en i min klass om han ville hänga med men han sa nej, men han frågade aldrig mig. Jag frågade han vad dom skulle, och då sa han det till mig. Nu känns de typ som att han inte vill ha med mig. tror ni det är så? känner alla där bra, är alltid välkommen om ja själv frågar min polare om ja får hänga med på något! tror de skulle bli ett rätt nice strandparty, men orkade inte hänga med idag. Men på fredag så ska jag kanske iväg på ett annat strandparty, borde jag fråga om min polare och jag ska dit eller inte? har nämligen aldrig varit på ett party innan. MVH!


   
Citera
Berit

gå förfan


   
SvaraCitera

Jo 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men han dissar väl inte mig eller vad tror ni? funderar på att dra dit på fredag iof 😀 Men tips hur är fester/partyn? tror ni ja hade fått hänga med?


   
SvaraCitera

Ja, häng på fö fasen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vore kul 😀 vad gör man på fest egentligen? dumm fråga men aja. de är en tjej i min klass som sa till mig att vi skulle dit. Hon känner han som äger festen o vi kommer inte känna några. borde ja dra dit endå? tror ni min polare dissade mig idag?


   
SvaraCitera

MackanBoy:
vore kul 😀 vad gör man på fest egentligen? dumm fråga men aja.

Man dricker alkohol, leker lekar, sitter och pratar med folk, träffar nya människor och eventuellt raggar man upp någon av de motsatta könet. Är man riktigt cool kan man dansa. Men inget är obligatoriskt, man gör som man vill. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir desperat eller något....... vafan ska ja göra på festen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okay tack! tror ni de va en diss idag som jag fick? känner dom flesta där.... ska nog iväg på fredag men är inte 100 eftersom ja känner ingen där..


   
SvaraCitera
Berit

Niklas: Man dricker alkohol, leker lekar,

typ enda gången då det är ok att leka som vuxen :c


   
SvaraCitera

Berit:

typ enda gången då det är ok att leka som vuxen :c

Om vi ska vara ärliga så är det väl typ den enda gången det är ok att släppa loss lite i största allmänhet som icke-barn. 


   
SvaraCitera

Niklas:

 eventuellt raggar man upp någon av det motsatta könet. 

Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lool. men alltså tror de blir ett party på 50 - 70 pers vad jag hört, vad tror ni de blir för saker då da? känns fett weird o bara stå där  o inte göra något... fan  vad nice endå att berätta att man gått på första festen 😀 15 år o inte gått på fest ännnu, är det konstigt?


   
SvaraCitera

rotorblad:

Icke!

Vadå? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriöst är jag efter? Eller hae jag blivit dissad? Tar JA detta för hårt?


   
SvaraCitera