Aviseringar
Rensa alla

skulle haft mensen för 19 dagar sen.. kan ja vara gravid?


Ämnesstartare

Jag skulle haft min mens för 19 dagar sen, alltid haft den regelbundet och vet drf när ja ska ha den, men nu har jag ju inte haft den på 19 dagar någon som vet om jag kan vara gravid? eller vad de kan vara.. Hade sex för ungefär 1 månad och 2 veckor sen och 1 månad sen med mitt ex.. jag känner mig inte stressad eller något heller..


   
Citera

[bigsmile][party]


   
SvaraCitera

ja du är gravid [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

ja du är gravid

behöver ja inte vara.. men kanske


   
SvaraCitera

Jupp! Grattis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Jupp! Grattis.

.....


   
SvaraCitera

Mensen kan försvinna om man är stressad, har mycket ångest eller har näringsbrist också. Måste ju inte betyda att du är gravid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

madfox:

Mensen kan försvinna om man är stressad, har mycket ångest eller har näringsbrist också. Måste ju inte betyda att du är gravid.

känner mig iallafall inte stressad och inte har ja näringsbrist


   
SvaraCitera

va ni tjejer gnäller hela tiden[shake] ena stunden gnäller ni om att ni har mens och att det är så jobbigt, sen gnäller ni om att ni inte har mens och ni inte vet vart den är, hur vill ni ha det egentligen?[confused]


   
SvaraCitera

Det är nog P-pillrena som förstör kroppens naturliga gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

va ni tjejer gnäller hela tiden ena stunden gnäller ni om att ni har mens och att det är så jobbigt, sen gnäller ni om att ni inte har mens och ni inte vet vart den är, hur vill ni ha det egentligen?

öhm.. jag gnäller då inte när jag har mens:s


   
SvaraCitera

PallarInte:

öhm.. jag gnäller då inte när jag har mens:s

du kanske inte är tjej?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ArbetaMera:

Det är nog P-pillrena som förstör kroppens naturliga gång.

har inte börja ätit sånna än.. för jag får aldrig mensen ju så kan inte börja för dom på ungdomsmotagnignen sa att ja skulle börja med dom när ja får mensen asså var där för ungefär 1 månad sen på um och hämta ut sånna


   
SvaraCitera