Aviseringar
Rensa alla

skulle han kunna va/bli tsm me mig?


Ämnesstartare

Pendulum:
säger som de andra, fortsätt träffas och se vad som händer

okej :), tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

man kan ju alltid dra en egen tes/ slutsats ifrån situationen i fråga skriven 🙂

det blir ju dock bara spekulationer. bättre isf att fråga hur man själv skulle ha gjort i en liknande situation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De förhållanden jag haft har "börjat" genom att tjejen frågat om, aa vi var tsm. Det funkade väl bra, blev inte arg eller nåt Rodnar sa bara ja det fattar du väl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N3794N:

det blir ju dock bara spekulationer. bättre isf att fråga hur man själv skulle ha gjort i en liknande situation.

okej... hur skulle du gjort då...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
De förhållanden jag haft har "börjat" genom att tjejen frågat om, aa vi var tsm. Det funkade väl bra, blev inte arg eller nåt Rodnar sa bara ja det fattar du väl

okej :), tack så jätte mycket för ditt svar! men de kmr jag aldrig våga fråga endå så... :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

okej... hur skulle du gjort då...?

hade jag gillat personen på mer än ett sexuellt plan så hade jag kunnat tänka mig att bli tsms även om vi låg på första dejten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N3794N:

hade jag gillat personen på mer än ett sexuellt plan så hade jag kunnat tänka mig att bli tsms även om vi låg på första dejten.

okej :), tack för svaret!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fortsätt att ligga med honom och så märker du vad som händer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
De förhållanden jag haft har "börjat" genom att tjejen frågat om, aa vi var tsm. Det funkade väl bra, blev inte arg eller nåt Rodnar sa bara ja det fattar du väl

du skulle ju å andra sidan säga ja om ni så bara sagt hej till varandra Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga, vill han inte så lär han väl säga det och det är ju alltid bra o veta så att man kan gå vidare isåfall 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:
okej, så här e det. jag började snacka med en kille i höstas (en kompis kompis) vilket ledde till att vi såsmåningom träffades. vi hade det skit mysigt och båda blev sjukt kåta så vi låg med varandra, när vi skildes åt så gav han mig en fet kyss o sa vi hörs. sedan dess har vi snackat nästan dagligen, men av olika anledningar så har vi inte kunnat träffas på skit länge men igår så träffades vi hemma hos honom och hade det åter igen skit mysigt o så hade vi ofc sex, sen låg vi bara o mös o brottades lite osv... iaf, finns det en chans att han kan vara intresserad av att vara/bli tsm med mig? även fast "vi låg med varandra på första dejten"? för vi snackar som sagt hela tiden/nästan varje dag, men jag vill veta vad ni tycker? för han har sagt en gång för länge sen (efter första gången vi träffades o hade snackat i typ 2 månader att han skulle kunna det men att han liksom vill se vart de leder. tack på förhand!// senil efterbliven och dum i huvudet blondin :$ 

Tror att han är intresserad, annars brukar man inte snacka dagligen. Hade det bara varit ett klassiskt "booty call" han sysslade med. Alltså att han bara snackade för att få ligga så hade det troligtvis varit en paus mellan första gången ni hade sex, till att han började snacka igen. Beror ju också på lite hur era samtal går. Är han bara inställd på sex är ju det en varningsklocka, eller om han bara som sagt smsar korta perioder, är detta varningsklockor.

Men vad du beskriver tror jag att han är genuint intresserad av dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du skulle ju å andra sidan säga ja om ni så bara sagt hej till varandra Rodnar

+__________+ isola passa dig!


   
SvaraCitera
Yaren

Om du är rädd för att det ska "ta slut" om du frågar kan du ju säga att du fortfarande kan tänka dig att vara hans kk typ? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Tror att han är intresserad, annars brukar man inte snacka dagligen. Hade det bara varit ett klassiskt "booty call" han sysslade med. Alltså att han bara snackade för att få ligga så hade det troligtvis varit en paus mellan första gången ni hade sex, till att han började snacka igen. Beror ju också på lite hur era samtal går. Är han bara inställd på sex är ju det en varningsklocka, eller om han bara som sagt smsar korta perioder, är detta varningsklockor.

Men vad du beskriver tror jag att han är genuint intresserad av dig.

okej :$, tack så mycket! 😀 detta har underlättat sjuukt mycket för mig! jag är dig evigt tacksam! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

morfar ginko:
Fortsätt att ligga med honom och så märker du vad som händer

de e fan sant!, tack! 🙂


   
SvaraCitera