Aviseringar
Rensa alla

Skulle laga mat....


Blivande_japan:

är inneboende

Ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är iofs fett glad över att han hade dejt då jag varit rädd för att han stött på mig tidigare


   
SvaraCitera

smidigt värre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

smidigt värre

var ej min avsikt![blush]
och var verkligen tvungen att laga mat, pga hade ej ätit på hela dagen


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

var ej min avsikt![blush]
och var verkligen tvungen att laga mat, pga hade ej ätit på hela dagen

ofta man har en dejt i köket om man har en inneboende verkar rätt jobbigt


   
SvaraCitera

fattade inte hah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

ofta man har en dejt i köket om man har en inneboende verkar rätt jobbigt

grejen är att vi är 3 i lägenheten, så det var egentligen inte han jag är inneboende hos, utan den andra som är inneboende[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

fattade inte hah

gick till köket, 2 mäniskor hade 1 dejt där[crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

gick till köket, 2 mäniskor hade 1 dejt där

ahaaa nu fattar jag hahah
hatar när man kommer ner på morgonen och är typ sugen på ägg och ååh massor gott, men när man kommer ner sitter min syster där nere med killkompsar osv.. och då tar man typ det första plingpaketet och mjölk och upp på rummet!![sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

ahaaa nu fattar jag hahahhatar när man kommer ner på morgonen och är typ sugen på ägg och ååh massor gott, men när man kommer ner sitter min syster där nere med killkompsar osv.. och då tar man typ det första plingpaketet och mjölk och upp på rummet!!

jobbigt[crazy]
är bara uppvuxen med 1 lillebror, han har aldrig dragit hem tjejer[crazy]

Dold text: drog fan aldrig hem killar när jag bodde hemma heller...


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

är bara uppvuxen med 1 lillebror, han har aldrig dragit hem tjejer

aah okej, fast om det är din lillebror och han skulle ta hem tjejer så kanske de ej är lika pinsamt eftersom du är äldre? eller kanske bara en dum tanke 😛

Blivande_japan:

Dold text:

haha bra! ;D fast din lillebror tyckte säkert det var värre när du hade hemma tjejer än killar? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

aah okej, fast om det är din lillebror och han skulle ta hem tjejer så kanske de ej är lika pinsamt eftersom du är äldre? eller kanske bara en dum tanke 😛

nä kanske inte, plus ser inget intresse i tjejer så[crazy]

m3lis:

haha bra! ;D fast din lillebror tyckte säkert det var värre när du hade hemma tjejer än killar? XD

Nja, hade typ inte hem några, hade inte så många vänner innan jag flyttade+ umgicks typ inte med dem efter skoltid heller[crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

nä kanske inte, plus ser inget intresse i tjejer så

haha nja, men om han skulle ta hem killar då= vilket han kanske gör? 😀

Blivande_japan:

Nja, hade typ inte hem några, hade inte så många vänner innan jag flyttade+ umgicks typ inte med dem efter skoltid heller

Aha okej! brukar inte jag heller för det mesta, isf är vi typ ute, fast ogillar de flesta i min skola så är ej så ofta med dom efter [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

haha nja, men om han skulle ta hem killar då= vilket han kanske gör? 😀

han tar hem en del killar, i min ålder, och en del Dold text: en av dem är f1 snygg[blush] fast nä, skäms ändå inte, gick i samma klass som hnm på mellanstadiet[crazy]

m3lis:

Aha okej! brukar inte jag heller för det mesta, isf är vi typ ute, fast ogillar de flesta i min skola så är ej så ofta med dom efter

okej[crazy] gillade ej så många heller på min förr, förra skola, bodde i en liten värmländsk håla typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu hör jag suspekta ljud från rummet bredvid[chocked]


   
SvaraCitera