Aviseringar
Rensa alla

skulle mörknäs erkänna att han haft sex med dig?


Ämnesstartare

[] jag kan lägga ner löjliga mängder tid och energi på att laga en enda maträtt, och uppskatta det.

[] jag uppskattar uniformer, kampsånger och blir rörd av tanken på det ljuva 30-talet.

[] jag bor norr om halmstad.

[] jag är nog smal att mina revben syns utan att jag måste dra in magen.

[] jag har gott om märkliga fetisher, som innefattar nazism, incest och furries. gärna på samma gång.

[] jag bekänner mig inte till något etablerat politiskt parti eller övrig politisk gruppering, än.

[] jag bekänner mig inte till någon religion utöver eventuellt mörknäsdyrkan (om jude, markera med "/").

[] jag är mellan 170-175 centimeter lång och saknar muskler i någon större utsträckning.

[] jag blir rörd av death in junes låt "runes and men" (bifogad nedan)

[] jag är äldre än 16, men när jag påpekar det så tror människor att jag skämtar.

extrafrågor (obligatoriska)

redogör kort för dina åsikter om benito mussolini:

beskriv mörknäs i tre ord:

som utlovat, runes and men av death in june.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[X] jag kan lägga ner löjliga mängder tid och energi på att laga en enda maträtt, och uppskatta det.

[] jag uppskattar uniformer, kampsånger och blir rörd av tanken på det ljuva 30-talet.

[] jag bor norr om halmstad.

[] jag är nog smal att mina revben syns utan att jag måste dra in magen.

[] jag har gott om märkliga fetisher, som innefattar nazism, incest och furries. gärna på samma gång.

[X] jag bekänner mig inte till något etablerat politiskt parti eller övrig politisk gruppering, än.

[] jag bekänner mig inte till någon religion utöver eventuellt mörknäsdyrkan (om jude, markera med "/").

[] jag är mellan 170-175 centimeter lång och saknar muskler i någon större utsträckning.

[] jag blir rörd av death in junes låt "runes and men" (bifogad nedan)

[] jag är äldre än 16, men när jag påpekar det så tror människor att jag skämtar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar dina krav.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[x] jag kan lägga ner löjliga mängder tid och energi på att laga en enda maträtt, och uppskatta det.

[x] jag uppskattar uniformer, kampsånger och blir rörd av tanken på det ljuva 30-talet.

[x] jag bor norr om halmstad.

[x] jag är nog smal att mina revben syns utan att jag måste dra in magen.

[] jag har gott om märkliga fetisher, som innefattar nazism, incest och furries. gärna på samma gång.

[x] jag bekänner mig inte till något etablerat politiskt parti eller övrig politisk gruppering, än.

[x] jag bekänner mig inte till någon religion utöver eventuellt mörknäsdyrkan (om jude, markera med "/").

[x] jag är mellan 170-175 centimeter lång och saknar muskler i någon större utsträckning.

[inte överdrivet] jag blir rörd av death in junes låt "runes and men" (bifogad nedan)

[ibland. oftast inte. jag är alltså äldre.] jag är äldre än 16, men när jag påpekar det så tror människor att jag skämtar.

extrafrågor (obligatoriska)

redogör kort för dina åsikter om benito mussolini:
han var söt.
beskriv mörknäs i tre ord:
mörk näs la


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[x] jag kan lägga ner löjliga mängder tid och energi på att laga en enda maträtt, och uppskatta det.

[x] jag uppskattar uniformer, kampsånger och blir rörd av tanken på det ljuva 30-talet.

[x] jag bor norr om halmstad.

[x] jag är nog smal att mina revben syns utan att jag måste dra in magen.

[x] jag har gott om märkliga fetisher, som innefattar nazism, incest och furries. gärna på samma gång.

[x] jag bekänner mig inte till något etablerat politiskt parti eller övrig politisk gruppering, än.

[/] jag bekänner mig inte till någon religion utöver eventuellt mörknäsdyrkan (om jude, markera med "/").

[x] jag är mellan 170-175 centimeter lång och saknar muskler i någon större utsträckning.

[x] jag blir rörd av death in junes låt "runes and men" (bifogad nedan)

[/] jag är äldre än 16, men när jag påpekar det så tror människor att jag skämtar. (folk brukar missuppfatta mitt personnummer, även på vuxenpsyk)

extrafrågor (obligatoriska)

redogör kort för dina åsikter om benito mussolini:
en fin kille.

beskriv mörknäs i tre ord:
en söt narcissist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

norr om halmstad

Tylesand eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Tylesand eller?

allt under halmstad är skåne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paulus Af Tarsus:

maträtt

godkänd! [party]

mediakatt:

kampsång

godkänd! [party]

majkie2:

ner

ej godkänd [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

godkänd!

Yay. Sex? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knappast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

godkänd!

awesome.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

allt under halmstad är skåne.

Okej.

mörknäs:

ej godkänd

Oh noes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[x] jag kan lägga ner löjliga mängder tid och energi på att laga en enda maträtt, och uppskatta det.

[] jag uppskattar uniformer, kampsånger och blir rörd av tanken på det ljuva 30-talet.

[x] jag bor norr om halmstad.

[] jag är nog smal att mina revben syns utan att jag måste dra in magen.

[] jag har gott om märkliga fetisher, som innefattar nazism, incest och furries. gärna på samma gång.

[] jag bekänner mig inte till något etablerat politiskt parti eller övrig politisk gruppering, än.

[] jag bekänner mig inte till någon religion utöver eventuellt mörknäsdyrkan (om jude, markera med "/").

[] jag är mellan 170-175 centimeter lång och saknar muskler i någon större utsträckning.

[] jag blir rörd av death in junes låt "runes and men" (bifogad nedan)

[] jag är äldre än 16, men när jag påpekar det så tror människor att jag skämtar.

extrafrågor (obligatoriska)

redogör kort för dina åsikter om benito mussolini:
Kort jävel med peniskomplex.

beskriv mörknäs i tre ord:
Kajalmongo, narcissist, attentionwhore.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Yay. Sex? [cute]

pics [no-no]

blum:

knappast

förmodligen korrekt.

Paulus Af Tarsus:

awesome.

pm för sexuella inviter! [y]

iddqd:

Kort jävel med peniskomplex.

du kan va.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

pics [no-no]

Kan skicka pm? [cute]


   
SvaraCitera