Aviseringar
Rensa alla

Skulle Naked Man funka på dig?


Ämnesstartare

Naked man är när en date går skit och man har kommit till tjejen/killens lägenhet, då frågar man om man får låna toan eller om hon kan hämta något och dricka, medans man är själv så klär man av sig naken och gör en pose!

2/3 leder till sex.

Frågan är. Skulle det funka på dig?

Det här är en seriös tråd!

http://ungdomar.se/blogg.php?user_id=135491


   
Citera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Ja. (kille) (Du röstade på detta alternativ)
100.0% (1 st)


   
SvaraCitera

tar man på sig kläderna innan man går ut eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

tar man på sig kläderna innan man går ut eller?

man har på sig kläderna när man kommer till henne/honom, man tar av det där inne, blir man utsläng kanske man går ut naken? fan vet jag ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä, nakna män är löjliga män. Självsäkra män är ännu löjligare män.


   
SvaraCitera

Underbarnet:

man har på sig kläderna när man kommer till henne/honom, man tar av det där inne, blir man utsläng kanske man går ut naken? fan vet jag ;P

men då blirom ju rädd för herr pinkiwink [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

nä, nakna män är löjliga män. Självsäkra män är ännu löjligare män.

det står en naken kille i din lägenhet framför dig och du har drukit lite, ingen kommer få veta något, för det är eran första date, du kan säga att de inte blev något..

Tjejer är lika kåta som killar ffs ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Nej. (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

men då blirom ju rädd för herr pinkiwink

nej de blir dem inte


   
SvaraCitera

Underbarnet:

nej de blir dem inte

jo för min blirom [no-no] dom lixom bah: AAAAAAAAAAAAAAAH EN ANAKONDA! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! *springer iväg*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Tjejer är lika kåta som killar ffs ;P

Ja, det kanske jag kan hålla med om. Men tjejer kan oftast hitta någon att ha sex med som inte är en mupp som man inte ens kan ha en trevlig dejt med, som dessutom är desperat nog att han försöker få ligga genom att försöka göra mig kåt med sin egna patetiska nakna kropp. Skärpning för fan. Till och med en dikt skulle funka bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Till och med en dikt skulle funka bättre.

tror inte på dig om du är över 18år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Ja. (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Tjejer är lika kåta som killar ffs ;P

Ja, men inte lika patetiskt desperata. Du vet, om dejten gått skit så är du inte ens i hennes lägenhet. Om du är i hennes lägenhet finns det betydligt bättre sätt att få henne i säng, och utan att behöva göra bort sig totalt.

Jag hade nog kastat ut en tjej som gjorde så, om jag inte redan innan hade en vilja att ligga med henne. Och om jag redan ville ligga med henne hade hon fan inte behövt göra så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Ja, men inte lika patetiskt desperata

jag har aldrig dragit ner handen i någon tjejs byxer och tagit dem på muttan, men fan gör tjejer de och tar på min kuk -.-


   
SvaraCitera