Aviseringar
Rensa alla

Skulle ni anse mig som dryg,tråkig?


Ämnesstartare

Som topic lyder, jag har fortfarande inte blivit full någon gång, aldrig vart på någon fest,oskuld,aldrig kysst, rökt gjorde jag ett mycket litet tag i 7an,har ingen som helst kontakt med tjejer varken på facebook,kik eller snapchat. Lägger i princip aldrig ut något på facebook eller på instagram. I skolan är jag oftast inte den som tar värst med plats och jag står mest o pratar med kompisar om typ vilken vinkel man ska slipa i en 531 för att få högst flöde(motorer) dom fattar oftast inte ett jota. Kör självklart moppe(rejält trimmad) men är inte direkt årsmodell 2014 och är inte direkt fin för den delen heller. Vad folk tror om mig har jag inte en aning, därför har jag så lågt självförtroende och har ganska svårt att nästan överhuvudtaget bete mig socialt. går i 9an.

Säker skitsvår fråga att svara på då det antagligen skiljer från varje pläjs till pläjs.


   
Citera

Verkar mest tråkig


   
SvaraCitera
sne
 sne

Ingefära:
Verkar mest tråkig

instämmer


   
SvaraCitera

Vad jag får ut av det här så gillaru mopeder o har inte gjort så mycket grupptryckssaker av vilken anledning du inte fallit för det spelar ju roll. Är la mer en beskrivning av vad du inte gjort än vad du är.

säger la inte så jävla mkt om varken du är tråkig eller dryg, så vette fan


   
SvaraCitera

Uppfattningar äro subjektivt, det är upp till var och en hur man definierar den. En person som delar vad du står för måhända betycka att du äro skitrolig och vice versa.
  Det viktiga är att du är bekväm och själv har roligt. Glad


   
SvaraCitera

dryg är väl det sista du är, av texten att döma.


   
SvaraCitera

faktum är att utan festerna så hamnar du lite utanför gruppen, men det gör inte dig tråkig lika mycket som det gör din tillvaro tråkigare möjligtvis. 


   
SvaraCitera

Försök att vara mer social. Jag vet att det är svårt och jag är lite i samma sits som du just nu. Men var du än gör, rök inte, drick inte nen du kan ändå följa med på festerna. Försök att hitta andra samtalsämnen som kanske är mer intressanta.


   
SvaraCitera
Kudhos

Var mer utåtriktad på sociala medier. Det är lättare än verkliga livet och kan hjälpa dig bygga upp socialt självförtroende. 

Annars låter du som en vanlig grabb i nian liksom. 


   
SvaraCitera

Låter som vilken 15-åring som helst


   
SvaraCitera

nä tkr du verkar bra


   
SvaraCitera

Du verkar helt vanlig, ja. Försök adda lite folk och prata lite med andra än de du brukar prata med så lossnar det nog. Du är ju så ung än.


   
SvaraCitera

Jag är densamma.


   
SvaraCitera

Flippa lite för fan, var glad positiv och optimist. Då är du mindre tråkig.


   
SvaraCitera
reben

du kanske bara e dålig på att skriva
jag verkar ju asrolig på text så e jag egentligen jättetråkig  ;---)

du e säkert jättekul


   
SvaraCitera