Aviseringar
Rensa alla

Skulle ni göra slut?


Ämnesstartare

Så jag har det lite dåligt i mitt förhållande på sex fronten och jag själv skulle aldrig göra slut pga det (tror jag) men vad skulle ni göra? 


   
Citera

sex betyder inte så mycket för mig


   
SvaraCitera

Nää. Så länge jag gillar personen för hur den är, så spelar det ingen roll.


   
SvaraCitera

En bättre fråga att ställa är kanske hur man ska göra det bättre på denna fronten för att minska risken för att förhållandet faller isär.


   
SvaraCitera

Maymay:
En bättre fråga att ställa är kanske hur man ska göra det bättre på denna fronten för att minska risken för att förhållandet faller isär.

Hur tänker du kring hans fråga då? Hade du gjort slut?  Tardig


   
SvaraCitera

Sex betyder inte så mycket 


   
SvaraCitera

Ekin:

Hur tänker du kring hans fråga då? Hade du gjort slut?  Tardig

Nej din dummer 


   
SvaraCitera

Maymay:

Nej din dummer 

okej din pajas 🙁


   
SvaraCitera

Nej sex är inte det viktigaste. Hade såklart försökt förbättra det men sålänge det finns kärlek så är det inga problem. Man älskar väll sin partner mer än sexet liksom?


   
SvaraCitera

Hade försökt se om det gick att jobba på det och göra det bättre. Blir det inte bättre så hade jag gjort slut. Sex är en viktig del av att förhållande. 


   
SvaraCitera

jag ska väl vara kräsen? så om jag har valt den här personen, är det här nog inte giltig anledning att göra slut.


   
SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:
Hade försökt se om det gick att jobba på det och göra det bättre. Blir det inte bättre så hade jag gjort slut. Sex är en viktig del av att förhållande. 

Förvånad

did not expect that haha


   
SvaraCitera

Cobrak:

Förvånad

did not expect that haha

Why tho


   
SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:

Why tho

för du e fortfarande lowkey innocent in my eyes Cool

men det e bra, man ska ha standards


   
SvaraCitera
Cobrak

ingen sarkasm btw. värdesätter man sex högt är det väl ganska självklart att man vill att partnern lever upp till det(förutsatt att man jobbar på det tsm). inget å snea för imo


   
SvaraCitera