Aviseringar
Rensa alla

Skulle ni kunna delta i en dokusåpa?


Ja det hade jag nog kunnat, typ Farmen eller något. Men tvivlar på att jag hade kommit längre än castingen. 


   
SvaraCitera

Ja, alla. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

NEJ NEJ NEJ! Du som tolkade vad jag sa som negativt :p

okej förlååt då:O


   
SvaraCitera
mynona

Nej. Jag har behov av integritet och ensamhet och skulle bli vansinnig och obalanserad om jag visste att jag var konstant observerad. 


   
SvaraCitera

Dokusåpa? Jag? Om jag själv skulle få välja någon... ja! Favoriten skulle nog vara Robinson. Alternativet vore Baren som gick i TV3 för en jävla massa år sedan. Paradise Hotel skulle vara roligt men jag tror inte jag platsar där, jo förresten... det skulle jag nog göra. Cool

Plus naturligtvis 1 miljon cash som jag själv skulle placera på bästa möjliga sätt med högsta avkastningen.  Tumme upp


   
SvaraCitera
Lounge

df rqp: rätt hög fast lön medan man är där

är väl ett jobb som vilket som helst, bara snofsigt att tacka nej hypotetiskt om det är dugligt avlönat.

telesälj känns värre och det har jag prövat och misslyckats med.

fast man ger de fria händer att framställa en hur de vill genom klippning.. det som gör att jag ej skulle ställa upp på sådant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha 125 biker:
Dokusåpa? Jag? Om jag själv skulle få välja någon... ja! Favoriten skulle nog vara Robinson. Alternativet vore Baren som gick i TV3 för en jävla massa år sedan. Paradise Hotel skulle vara roligt men jag tror inte jag platsar där, jo förresten... det skulle jag nog göra. Cool

Plus naturligtvis 1 miljon cash som jag själv skulle placera på bästa möjliga sätt med högsta avkastningen.  Tumme upp

Cash is king Cool!! 


   
SvaraCitera

BlueViews:

Cash is king Cool!! 

Ska man göra bort sig inför hela svenska folkets tv-publik så känns det fan så mycket bättre att göra det och veta att man fått ett fett miljonarvode i ersättning! Tumme uppGlatt skålande


   
SvaraCitera

Nä, fast jag hade varit kul. Tror jag skulle börja slåss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha 125 biker:

Ska man göra bort sig inför hela svenska folkets tv-publik så känns det fan så mycket bättre att göra det och veta att man fått ett fett miljonarvode i ersättning! Tumme uppGlatt skålande

Yamaha 125 biker:

Ska man göra bort sig inför hela svenska folkets tv-publik så känns det fan så mycket bättre att göra det och veta att man fått ett fett miljonarvode i ersättning! Tumme uppGlatt skålande

Yamaha 125 biker:

Ska man göra bort sig inför hela svenska folkets tv-publik så känns det fan så mycket bättre att göra det och veta att man fått ett fett miljonarvode i ersättning! Tumme uppGlatt skålande

Tyst med dej, du gör mej rejält pengar kåt när du säger så:p 


   
SvaraCitera

Big brother om man fick ha lite att säga till om vad som visas på tv. Och vill ha betalt.


   
SvaraCitera

Varje gång jag fallit till föga och sett på Robinson har jag ju självklart tänkt på hur extremt väl jag skulle hantera situationen, fast jag skulle väl vara den där duglige enstöringen med machete som dom andra alltid ska rösta ut först av alla varteviga år.


   
SvaraCitera

vet ej. ser chanserna att bli antagen någonstans som minimala ändå så. hade iaf inte kunnat vara i någon där deltagarna röstar på varandra. är sämst på att pakta o sånt trams som tjejerna i gymnasiet höll på med.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Robinson hade varit intressant om inte skulle gå ner i vikt.

Får bli Big Brother. Tror jag har dom rätta egenskaperna för att kunna gå hela vägen och tror jag skulle kunna göra bra tv. Skulle definitivt inte ha sex i tv och inte visa mer hud än de man ser när jag har bikini på mg. I övrigt så har jag inga gränser.
Då svenska BB las ner så vår de bli amerikanska eller engelska versionen.


   
SvaraCitera