Aviseringar
Rensa alla

Skulle ni kunna tänka er att åka till Syrien och kriga för IS?


handendärnissen:

isis skulle möta Ryssland i sibirien så kan dom frysa ihjäl som fler har gjort förr oså

Inget land har slagit mot Ryssland i Sibirien under modern tid ...?


   
SvaraCitera

Ärligt börjar störa mig som fan, blir allvarligt trött på alla Nya troll som gör helt onödiga inlägg här på UM.S3ON är en känd trollare 


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Inget land har slagit mot Ryssland i Sibirien under modern tid ...?

just därför ska dom möta dom där


   
SvaraCitera

handendärnissen:

just därför ska dom möta dom där

Tänkte mer på

handendärnissen:

som fler har gjort förr oså


   
SvaraCitera

vet inte/osäker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle kunna tänka mig att mot väldigt bra betalt åka till arabländerna inkl Syrien och jobba som hitman och skjuta och avrätta IS-krigare och IS-soldater. Men då är självklart kravet att jag får tunga prylar att avrätta IS-krigarna och IS-soldaterna med. En Stridsvagn 122 skulle ju inte sitta helt fel att transportera mig runt med.  Tumme upp

stridsvagn122.jpg


   
SvaraCitera

handendärnissen:

isis skulle möta Ryssland i sibirien så kan dom frysa ihjäl som fler har gjort förr oså

Om du inte visste så ligger ju Sibirien åt öst om Mellanöstern, det hade vart en idiotisk omväg att ta den väldigt osäkra vägen till Ryssland och om du undrar så nej IS är inte så dumma att de seriöst skulle ta den vägen. Den snabba vägen är igenom Azerbajdzjan, Armenien och Georgien och det är den vägen de skulle ta om de skulle få för sig att attackera Ryssland.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Om du inte visste så ligger ju Sibirien åt öst om Mellanöstern, det hade vart en idiotisk omväg att ta den väldigt osäkra vägen till Ryssland och om du undrar så nej IS är inte så dumma att de seriöst skulle ta den vägen. Den snabba vägen är igenom Azerbajdzjan, Armenien och Georgien och det är den vägen de skulle ta om de skulle få för sig att attackera Ryssland.

men dom skulle möta dom i 50- grader 


   
SvaraCitera

handendärnissen:

men dom skulle möta dom i 50- grader 

Varför hade de velat göra det?


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Varför hade de velat göra det?

velat har ja inte sagt men de vore väl de bästa så fryser fanskapen ihjäl som på 40 talet eller när fan de va


   
SvaraCitera
Exner

Nej


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: vill inte ut och strida i 30grader

jaa nej precis, hade också velat åka ner o strida, om det inte vore för denna förbannade globala uppmärmningen argggh


   
SvaraCitera

handendärnissen:

velat har ja inte sagt men de vore väl de bästa så fryser fanskapen ihjäl som på 40 talet eller när fan de va

Ja det hade ju vart underbart att kunna slippa IS på det sättet!


   
SvaraCitera

superpojken:

jaa nej precis, hade också velat åka ner o strida, om det inte vore för denna förbannade globala uppmärmningen argggh

Det också! Det kan ju bli upp till 50grader i Mellanöstern nuförtiden... Det har nog vart det i perioder iof innan jorden värmdes med hela 1 grad Celcius. Men 1 Grad är alltid 1 grad och lite jävligare blir det, speciellt om typ korallreven dör unte i haven, då får vi svårt att få luft och om man är i Mellanöstern där det är varm som det redan är svårt att andas i + mindre luft vore man död!


   
SvaraCitera

Tardig       


   
SvaraCitera