Aviseringar
Rensa alla

skulle ni låta en tjej slicka er??


Ämnesstartare

isola:

+ om hon var helt tyst, tjejstön hade förstört fantasierna.

ah, jag kan ju ha öronproppar annars [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

ah, jag kan ju ha öronproppar annars [mad]

Detta har aldrig hänt mig, men tänk om ett husdjur tex ens katt skulle komma och lägga sig i sexaktiviteterna [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

skulle du låta en killa suga av dig?

Ja, förutsatt att han var bra på det. Att jag ej kände han (skulle bli lite awkward) och att jag slapp göra något tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men tänk om ett husdjur tex ens katt skulle komma och lägga sig i sexaktiviteterna

snuska med stäng dörr är lösningen [blush] Men har hört/läst om hundägare vars hundar börjar skälla massa när de snuskar, eftersom hundarna tror att det är slagsmål inom flocken, verkar jobbigt [n]

Min dumma katt brukade ju lägga sig mellan mina ben och sova på natten (ej uppe vid vaginan som tur var). Jag fick börja sova med kläder på pga av det och för att hon brukade lägga sig på min bröstkorg och "trampa" ;<< Hon var inte så bra på det där med integritet, jag uppfostrade henne kasst [blush]

Vaknade en gång av att hon hoppade ner från skrivbordet rakt på mig, så att jag tappade andan [mad] Och en natt råkade jag slå sönder ett glas (drömde konstigt och viftade med armen ;<<) och då försökte hon hoppa i glasbitarna :s Jag fångade henne i luften som tur var ;<<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Jag fångade henne i luften som tur var ;<<

Tur att du hann [surprised]
Min katt älskar att skeda, fast som tur är så håller hon sig i bröst eller knäveckshöjd.
Jag brukar ibland få tag i min katt när hon är på väg upp i ett träd. Fast som tur är så brukar hon stanna på halva vägen upp i trädet och se sig skräckslaget om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tur att du hann

Ja, alltså. Var totalt kaos den natten. Jag brukar inte röra mig så extremt, men vaknade av ett stort kras, sen hör jag hur katten kommer springande i full fart ;<<<
Det var riktigt sådär: "NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO" *kastar sig efter katten*

isola:

Jag brukar ibland få tag i min katt när hon är på väg upp i ett träd. Fast som tur är så brukar hon stanna på halva vägen upp i trädet och se sig skräckslaget om.

Hahahaha [bigsmile] Det skulle vara jobbigt om hon klättrade högt upp och vägrade gå ner [n]


   
SvaraCitera

Alla tjejer är bisexuella.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Hahahaha [bigsmile] Det skulle vara jobbigt om hon klättrade högt upp och vägrade gå ner [n]

Det har hänt. Jag försökte dra ner henne i selen, då bockade hon med huvudet och selen öppnade sitt säkerhetslås. Visste inte vad jag skulle göra, nådde henne pga min korthet och hade ingen lång människa i närheten.
Så sprang och hämtade min farmor (som är lika lång (kort) som jag är) När jag kom tillbaka så hade Stella lutat sig fram och såg ut att ramla ner, då hoppade jag upp och fick tag i henne. Våra hjärtan rusade ikapp hela vägen hem. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Stella lutat sig fram och såg ut att ramla ner, då hoppade jag upp och fick tag i henne.

[cry][cry][cry] sådan panik [cry] jag hade antagligen freakat ut eller så [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

[cry][cry][cry] sådan panik [cry] jag hade antagligen freakat ut eller så [blush]

Önskade mig ett par extra centimeter då. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

nej. [shake]

skulle du ta mer betalt, mindre betalt, eller skulle ingen förändring ske, om personen i fråga var väldigt bra på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne, vill knappt att killar ska göra't [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

ne, vill knappt att killar ska göra't [crazy]

vaffö?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä.. Tror jag inte.


   
SvaraCitera