Aviseringar
Rensa alla

Skulle ni ragga på någon som var supersnygg men väldigt osäker och allvarlig?


Ämnesstartare

Om ni kände till någon som var enormt snygg, men som inte hade någon större bekantskapskrets samt nästan alltid var för sig själv och verkade allmänt osäker, skulle ni då ändå tycka att den personen var spännande enbart på grund av utseendet?


   
Citera
reben

m kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svårt att säga, det enda jag vet är att om jag skulle försöka ragga skulle personen ändå inte märka det så i slutändan spelar det ingen roll.
Om jag betraktar det direkt ur mina ögon det vill säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:
svårt att säga, det enda jag vet är att om jag skulle försöka ragga skulle personen ändå inte märka det så i slutändan spelar det ingen roll.
Om jag betraktar det direkt ur mina ögon det vill säga.

Ja, alltså stämmer det att det exempelvis finns killar som får en massa nummer av tjejer varenda gång de är ute på fester enbart genom att stå och se glada ut och svara lite tafatt på tjejers frågor när de försöker konversera?
Hur går det ihop, liksom?
Hur kan en kille få en massa nummer på en fest om han bara chillar utan att bry sig om att ragga ett enda dugg och inte ens kan konversera särskilt bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså snyggheten i sig hade väl inte varit det som avgjorde utan någonting i hans personlighet i såna fall. Om han verkade vara en skitsmart, rolig, omtänksam snubbe och dessutom såg bra ut men råkade vara osäker på sig själv och var för sig själv så hade jag definitivt varit intresserad ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sessa98: Ja, alltså stämmer det att det exempelvis finns killar som får en massa nummer av tjejer varenda gång de är ute på fester enbart genom att stå och se glada ut och svara lite tafatt på tjejers frågor när de försöker konversera?

Inte händer det mig i alla fall, men jag är nog inget bra exempel


   
SvaraCitera

Sessa98: Om ni kände till någon som var enormt snygg, men som inte hade någon större bekantskapskrets samt nästan alltid var för sig själv och verkade allmänt osäker

Osäker, sure
allvarlig, nej
Måste kunna ha kul, annars går det ej


   
SvaraCitera
Exner

troligen


   
SvaraCitera

nej.. jag är inte särskilt intresserad av utseende. jag vill ha någon som får min hjärna att gå på högvarv, sen gör jag vad som helst.


   
SvaraCitera