Aviseringar
Rensa alla

Skulle ni tjejer vara intresserade i en blyg kille?


Ämnesstartare

Ja, som titeln lyder. Skulle ni tjejer bli intresserade utav en blyg kille eller hur ser ni på såna?


   
Citera
Ämnesstartare

Nja, jag är själv ganska dåligt på att ta initiativ och är relativt blyg/reserverad mot okända människor... så har svårt att se hur jag skulle utveckla någon form av relation till en människa som är jätteblyg [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nja, jag är själv ganska dåligt på att ta initiativ och är relativt blyg/reserverad mot okända människor... så har svårt att se hur jag skulle utveckla någon form av relation till en människa som är jätteblyg

Är det därför du inte har någon flickvän? Eller pojkvän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Är det därför du inte har någon flickvän? Eller pojkvän?

Jag har (snart) varit ihop med min partner i tre år och vi delar bostad, såatte... [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag har (snart) varit ihop med min partner i tre år och vi delar bostad, såatte...

Är du kille? Och blyg? Om du är... hur fick du en tjej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baserar inte mitt gillande på om personen är blyg eller inte, men visst kan det vara lättare att upptäcka hur någon är om den vågar prata och berätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Är du kille? Och blyg? Om du är... hur fick du en tjej?

Nä, jag är tjej.
Jag är inte så värst blyg, snarare reserverad och lite obekväm med främmande människor.

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

världens starkaste man:

Baserar inte mitt gillande på om personen är blyg eller inte, men visst kan det vara lättare att upptäcka hur någon är om den vågar prata och berätta.

Fast hur kan du gilla någon som är osäker och inte pratar? :p Hur kan du få en bild om du ens gillar personen i fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Skulle ni tjejer bli intresserade utav en blyg kille eller hur ser ni på såna?

Ja. Alla är ju olika och inget är ju omöjligt för att man är lite blyg. Det ordnar sig och det är ingen brådska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle du som kille kunna vara intresserad av en blyg tjej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Fast hur kan du gilla någon som är osäker och inte pratar? :p Hur kan du få en bild om du ens gillar personen i fråga?

(De flesta pratar någon gång ibland.)
Man kan alltid utgå från personens handlingar och känslan den inger annars, attraktionskraften.

Det är nog svårt att avgöra om jag möter en person på gatan, men om jag säg; har en blyg person i min klass så kan jag med all säkerhet gilla den efter att ha betraktat en stund.
När jag tänker efter så har jag ofta blivit intresserad av just de lite tystare (sneaky) personligheterna.

Som jag i tidigare inlägg nämnde, det finns så mycket mer till en person än blyghet och det går att se förbi om man bara tittar ordentligt.
Jag tycker inte att en person är så värd att vara med om den inte ser den riktiga du.

"Ta det lugnt och sluta stressa. Det finns nog någon som kan tycka om dig lite också" som min far så snällt brukade säga när jag var ung och orolig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Skulle du som kille kunna vara intresserad av en blyg tjej?

ja? inte för att jag är kille men varför inte liksom. Har själv varit jätte blyg och är blyg men har kille.
Inget är ju omöjligt..och man öppnar sig alltid till någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Skulle du som kille kunna vara intresserad av en blyg tjej?

Ja, det är klart fast i dagens samhälle är det ju mer normalt att killarna är de som raggar och är mer utåtriktade, vilket är attraktivt. Inte så vanligt med tjejer som gör det eller som är så utåtriktade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

ja? inte för att jag är kille men varför inte liksom. Har själv varit jätte blyg och är blyg men har kille.

Men hur blev ni tillsammans? Antar då att han la "stöten".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

ja?

Det var ju retoriskt för att han skulle förstå att det är klart tjejer kan bli intresserade av blyga killar också [smile]


   
SvaraCitera