Aviseringar
Rensa alla

Skulle ni tjejer vara intresserade i en blyg kille?


Ämnesstartare

Nintendo:

är relativt blyg/reserverad mot okända människor

Detta.
+ Jag är inte själv så värst utåtriktad så tycker det är svårt att ta kontakt med blyga personer. Visst försöker jag prata med någon även om han/hon är blyg, men får jag ingen respons alls ger jag oftast upp. För mig är det lättare med personer som är framåt, för då blir jag själv mer pratsam.

Men som världens starkaste person skrev; det finns mycket mer till en person än blyghet. Jag dras förvisso inte först och främst till blyga killar, men skulle inte dissa en kille pga det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Men hur blev ni tillsammans? Antar då att han la "stöten".

aah, han blev kär i mig. Och jag öppnade mig för honom eftersom jag gillade honom också. Han var också blyg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grums:

+ Jag är inte själv så värst utåtriktad så tycker det är svårt att ta kontakt med blyga personer. Visst försöker jag prata med någon även om han/hon är blyg, men får jag ingen respons alls ger jag oftast upp. För mig är det lättare med personer som är framåt, för då blir jag själv mer pratsam.

Åh, det är sådär jag menade att jag är. Jag gillar när folk lyckas sätta ord på vad jag menar [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konstigt nog är det de tysta och lite socialt efterblivna som blir "friend-zoned" och förmodligen även oskulder. Varför är det så, tjejer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Åh, det är sådär jag menade att jag är. Jag gillar när folk lyckas sätta ord på vad jag menar

Haha, fint! [party]

Anura:

Konstigt nog är det de tysta och lite socialt efterblivna som blir "friend-zoned" och förmodligen även oskulder. Varför är det så, tjejer?

Är det konstigt? Visar man inte att man är intresserad mer än som vän är det ganska naturligt att bli friend-zoned. Är man väldigt blyg är det ju svårt att ta iniativ till att t.ex. kyssa någon. Sen ligger det lite i det där att tjejer oftast förväntar sig att en kille ska ta kontakt, annars är han inte intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Varför är det så, tjejer?

Lägg ner den där taskiga attityden så ska du se att det går bättre.
ALLA ÄR INTE LIKADANA. Hur ska "tjejer" kunna svara på varför du inte får ligga?

"Varför gillar inte tjejer snälla killar bara badboys?" Varför faller tjejer bara för tuffa killar och aldrig de blyga schyssta?" "Varför får jag ingen tjej när jag är så snäll och behandlar alla tjejer väl?"

Sluta dra varenda jävel över en kam och sluta blanda ihop blyghet med tråkighet så ska du se att det blir skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir så trött på människor som bara skyller ifrån sig hela tiden. Sluta opp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+ det världens starkaste man skrev. Klok person det där!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ångrar det jag skrev lite, försök jobba på din självkänsla och sluta generalisera så förbannat. Så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ååe grums[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grums:

Ångrar det jag skrev lite, försök jobba på din självkänsla och sluta generalisera så förbannat. Så.

Jag generaliserar inte alls. Men jag känner vänner vilka som är väldigt blyga men väldigt snälla (vad tjejer säger). Men fortfarande är dem oskulder. Dem är ju trevliga mot de tjejer dem träffar, vad ska dem flytta till något annat land för att hitta en tjej som inte friend-zonar en?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

världens starkaste man:

ååe grums

Önskar att alla kunde tänka som du, då hade man sluppit sådana här trådar. [blush]

Anura:

Jag generaliserar inte alls. Men jag känner vänner vilka som är väldigt blyga men väldigt snälla (vad tjejer säger). Men fortfarande är dem oskulder. Dem är ju trevliga mot de tjejer dem träffar, vad ska dem flytta till något annat land för att hitta en tjej som inte friend-zonar en?

Jo det gör du. Som sagt alla tjejer är inte likadana och det finns definitivt tjejer som skulle bli intresserade av blyga killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grums:

Jo det gör du. Som sagt alla tjejer är inte likadana och det finns definitivt tjejer som skulle bli intresserade av blyga killar.

Måste isåfall vara utomlands :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför försöker jag ens.... [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grums:

Önskar att alla kunde tänka som du, då hade man sluppit sådana här trådar. [blush]

baaah [blush][blush] (kan inte ta komplimanger)

Anura:

jag känner vänner vilka som är väldigt blyga men väldigt snälla (vad tjejer säger). Men fortfarande är dem oskulder.

grums:

Varför försöker jag ens.... [tired]


   
SvaraCitera