Aviseringar
Rensa alla

Skulle ni vilja?


Ämnesstartare

Om du är en tjej och är lesbisk och har en flickvän och var redo att ha sex och vara attraherad av henne skulle ni vilja ha sex med henne då?
För jag frågade den här frågan till mina kompisar och de sa ''OM jag var det så skulle jag tycka det vara pinsamt för liksom det går ju inte att få in kuken i fittan men om man skulle ju typ mysa och strula och gnida sig mot varandra skulle jag ändå inte ha gjort det'' och då frågade jag varför och de sa ''Men det skulle bara vara konstigt, och förresten skulle det ens vara skönt för man kanske blir så kåt att man bara måste få in något i ja''

Så min fråga är, vad tycker ni? Tänk er den situationen för jag tyckte det var konstigt det där då jag är lesbisk och när jag kommer ha flickvän och när båda är redo så skulle jag tycka att vi skulle kunna ha det så jag tyckte det var skitkonstigt eller är det bara jag som är konstig?


   
Citera
Yaren

What??? 

Men men. Det får du väl ta reda på! Fingra varandra eller nåt, det är ju skönt 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

sex är så mycket mer än kuk i fitta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nemi: Jaarrow-10x10.png, men det var inte det jag menade, jag menade att det liksom intearrow-10x10.png skulle vara tydligen var konstigt... För tydligen var det konstigt tyckte minaarrow-10x10.png kompisar så jag frågar liksom om ni tyckte det skulle vara konstigt.


   
SvaraCitera

Dina kompisar är knasiga. Finns inget konstigt med lesbiskt sex. 


   
SvaraCitera

WuKZd.gif


   
SvaraCitera

Ririchiyo-chan: Om du är en tjej och är lesbisk och har en flickvän och var redo att ha sex och vara attraherad av henne skulle ni vilja ha sex med henne då?

Det låter helt orimligt.


   
SvaraCitera

Svar ja


   
SvaraCitera

öh va
sedan kan man använda dildos och fingrar, så penetrering är inget problem. dock kommer ju rätt få tjejer av penetrering.


   
SvaraCitera

China_strap_on_ons_dildos201046834132.jp


   
SvaraCitera