Aviseringar
Rensa alla

skum kille på hemtelefonen [shake][bigsmile]


Ämnesstartare

Blivande_japan:

fast är ju bara kul att ha när man inte har ngn, när man väl har en så ba
"ööh jag orkar inteeeee!"

du har nog rätt..


   
SvaraCitera

har helt klart hänt att random indier ringer mig och vill fixa min trasiga dator/windows/annat påhittat datorproblem. ett antal tillfällen. men då har jag varit ganska ocharmig tillbaks eftersom jag definitivt inte behövt nån hjälp även om denna okände indier påstår att min dator är kaputt. därav ingen kärleksförklaring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aksustik:

därav ingen kärleksförklaring.

så du menar att alla skulle få det eller [sad]

jag som trodde jag var speciell[cool]

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hänt mih också.. Den vill hacka din dator typ.
(om det är mictosoft eller windows den pratar om)

Blev du kallad för Miss [ditt efternamn]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Har hänt mih också.. Den vill hacka din dator typ.
(om det är mictosoft eller windows den pratar om)

ja, förstod att det han snackade om var skumt. haha, lät honom ändå säga vad han ville ha sagt. konstigt nog hade det inte så mkt om datorer att göra, utan har flirtade massa istället haha.

Hjärtlös:

Blev du kallad för Miss [ditt efternamn]?

nej, han verkade inte veta alls vem jag var


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det har hänt


   
SvaraCitera

Det har ju varit på tapeten det senaste halvåret att skumma personer som bryter på engelska ringer och utger sig att vara från Microsoft. Det säger att din dator har virus och att du ska besöka en viss sida osv.

Vi fick sådana samtal för några månader sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När internetskojare och bedragare ringer, då gäller det att hålla sig kort. Be curryhoran att dra åt till helvete innan jag murar in fanskapet i tutankhamons grav.

Edit: Min bror fick ett likadant samtal idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Det har ju varit på tapeten det senaste halvåret att skumma personer som bryter på engelska ringer och utger sig att vara från Microsoft. Det säger att din dator har virus och att du ska besöka en viss sida osv.

ja, jag vet. följer man deras instruktioner så installeras en trojan på datorn som innehåller nått virus, sen får man betala för att få hjälp att bli av med viruset. på så sätt lurar de folk på pengar.

förstod helt klart att det var fake. går inte på sånt där lätt.

Historien:

När internetskojare och bedragare ringer, då gäller det att hålla sig kort. Be curryhoran att dra åt till helvete innan jag murar in fanskapet i tutankhamons grav.

grejen med det här var ju att han lämnade snacket om datorer efter mindre än en minut och snackade istället om mig haha. det var lite roligt.


   
SvaraCitera

trubdruider:

har detta hänt er?

har hänt mig med. men var nog 5-6 månader sedan. var helskumt. la dock på efter ett tag. fatta knappt vad han sa [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volleyfantasten:

har hänt mig med. men var nog 5-6 månader sedan. var helskumt. la dock på efter ett tag. fatta knappt vad han sa

fatta inte först haha, så började garva haha!

men sen fatta jag. var skoj att snacka på engelska.

juste, berättade för pappa. det hade hänt honom också, pappa hade såklart sagt att han inte trodde på den där då hade de börjat snacka om kondomer [bigsmile] haha........


   
SvaraCitera

aa men irl o inte på tfn [smile] o då äre creeps
uh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

aa men irl o inte på tfn o då äre creeps
uh

haha [bigsmile]

berätta?


   
SvaraCitera
Paseo

haha åh det är såna där som tjänar pengar på att man snackar me de.

har hänt mig massa gånger.

en gång ringde en typ som bara la en lång rap o sen la på.
en annan gång ringde ngn som ba sa "wazzup niggah?" o också sen la på.


   
SvaraCitera

trubdruider:

haha [bigsmile]

berätta?

haha men det är typ snubbar ~30-35 år som undrar var jag kommer ifrån, ifall jag kan arabiska och om de får lära känna mig. då säger jag sverige, pyttelite och nej (pratar på svenska så att de "skäms" över att ta diskussionen vidare, oftast in public, för de kan säga va som helst när ingen förstår). men en har följt efter, en annan har gått över gränsen o strukit sitt knä mot mitt fastän jag bett honom låta mig vara på tuben osv. inge kul.


   
SvaraCitera