Aviseringar
Rensa alla

Skumma grejer i sömnen


Ämnesstartare

Inatt var jag allt lite skum.

Min syster sov över och då hade jag tydligen, mitt i natten, legat och tittat på henne och sagt "hej". Hon antog att jag sov och sket i att svara och då sa jag "hej?" igen. Då svarade hon och då hade jag sagt typ "Aha, oj. Det var du!" och somnat om.
Haha! Vad i helvete?

Vad har ni gjort för skumma saker i sömnen?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Skrikit "Tip Top" i sömnen!
Antar att jag var sugen på glass.


   
SvaraCitera

Min kusin sover med öppna ögon. Det är skitläskigt. Ögonen kan dessutom reagera på rörelse och följa en med blicken utan att hon är vid medvetande. Det känns ganska läskigt att vakna bredvid någon som stirrar på en uttryckslöst och när man senare ställt sig upp i rummet och börjat klä på sig flyttat blicken efter en 🙁
Det var tur att hon varna mig innan den händelsen iaf.


   
SvaraCitera

Kommer inte på något som jag själv har gjort men sov med nån en gång som gjorde nästan samma sak, han låg och kollade på mig, sa hej och gav mig en puss. Sen somna han om, han kom inte ihåg dagen efter att han gjorde det[cool]


   
SvaraCitera

Asgarvar/mumlar ibland enligt mor. Annars vet jag inte.


   
SvaraCitera

En gång när min bror varit på toa mitt i natten så hade jag mött han på vägen tillbaka till sitt rum med en bok i handen. Sen hade ja pekat på den och sagt "det här är en bok", sen hade ja gått till mitt rum igen ;O

Var när jag var mindre :<


   
SvaraCitera

gör inget roligare än slutar andas ibland. tydligen


   
SvaraCitera

Min mor har flera gånger beskrivit hur hon hårt vrål och grymtningar från mitt rum mitt i natten..
Antar att jag är en ganska aggressiv sovare också [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Min mor har flera gånger beskrivit hur hon hårt vrål och grymtningar från mitt rum mitt i natten..
Antar att jag är en ganska aggressiv sovare också

Du kanske runkar våldsamt i sömnen?


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Vad har ni gjort för skumma saker i sömnen?

Brukade drömma mardrömmar med ögonen öppnade förut. [cute]


   
SvaraCitera

Ofta: Pratar/skrattar/låter ledsen i sömnen
Ibland: Sitter upp i sängen, pratar, gestikulerar och sjunger. Svär.
Mer sällan: Uppe och går i mitt rum. Har även gått på toaletten i sömnen några gånger.

Det mest läskiga med mina nattliga bestyr är att det oftast är jag som minns dem (i alla fall när jag är uppe och går). Jag har som suddiga minnesbilder om vad jag gjort på natten men det är som att jag inte kunnat styra mig själv.

En kväll somnade jag utan att ha borstat tänderna. Så på morgonen fick jag plötsligt minnet av hur jag gått på toaletten, tagit en tandborste och borstat tänderna. Och när jag kände på tandborstarna för att se om det stämde så var det bara min brors som var fuktig. [sad]


   
SvaraCitera

Sickside:

Du kanske runkar våldsamt i sömnen?

Kanske [blush]
Men tror ej det, vid de tillfällen det hänt har jag så vitt jag kan minnas bara drömt våldsdrömmar [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Kanske
Men tror ej det, vid de tillfällen det hänt har jag så vitt jag kan minnas bara drömt våldsdrömmar

Våldsamt sex kanske [surprised]


   
SvaraCitera

jag mumlar/pratar konstigt tydligen och typ sätter mig upp och pekar [cute]


   
SvaraCitera

Satte mig rakt upp och borstade mig i ansiktet "KATTHÅR I NÄSAN!! KATTHÅR I NÄSAN!!!!!!!" osvosv + gick till grannen och bad om ägg. Samt puttat folk ur sängen (låg på golvet).


   
SvaraCitera