Aviseringar
Rensa alla

Skumma grejer i sömnen


Idoufe:

gick till grannen och bad om ägg

;s


   
SvaraCitera

Sickside:

Våldsamt sex kanske

Allt är möjligt [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Ibland: Sitter upp i sängen, pratar, gestikulerar och sjunger. Svär.

Läskigt att sova bredvid dig!

Idoufe:

Satte mig rakt upp och borstade mig i ansiktet "KATTHÅR I NÄSAN!! KATTHÅR I NÄSAN!!!!!!!" osvosv + gick till grannen och bad om ägg. Samt puttat folk ur sängen (låg på golvet).

Hahahahahaha! Fy fan vad roligt [bigsmile]


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Hahahahahaha! Fy fan vad roligt

Sov med samma kompis vid katthår i näsan och putta ur sängen incidenten. Har dessutom skrikit åt henne att äta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Sov med samma kompis

Hon måste blivit fett rädd! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Hon måste blivit fett rädd!

Ah! Så pratade hon i telefon osv :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har satt mig up i sömnen och roppat ut VA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömt om att jag föll från ett flygplan utan fallskärm, vaknade skrikande för fullt.


   
SvaraCitera

Jag tycks aldrig göra något konstigt i sömnen, kanske gör ljud ifrån mig ibland (typ flämtar,stönar osv) men annars ingenting av vad jag eller någon annan vet.
Heller går jag aldrig i sömnen men en gång för några månader sen gjorde jag tydligen det! Hade gått upp och satt på spisplattorna, öppnat och stängt ugnen 3 gånger, stängt av spisplattorna, skrikit "håll käften!" åt min bror som frågade vad fan jag höll på med. Sen hade jag tydligen gått till ytterdörren och flummat med låset i hundra år och skrattat för mig själv. Sen sa min bror "gå och lägg dig" till mig så då gick jag och la mig. Asskumt, då det var typ första gången jag betett mig sådär. Sedan dess har jag nog inte gjort något i sömnen. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är i princip bara när jag är stressad eller så som jag gör konstiga saker när jag sover. Och då brukar det mest bli att jag går runt och flyttar på saker och ställer dem där de inte ska vara. Det är inte helt ovanligt att saker som ska stå i skafferiet hamnar i kylskåpet och tvärtom.


   
SvaraCitera

antrax:

Det mest läskiga med mina nattliga bestyr är att det oftast är jag som minns dem (i alla fall när jag är uppe och går). Jag har som suddiga minnesbilder om vad jag gjort på natten men det är som att jag inte kunnat styra mig själv.

Vet att du har berättat om att det händer dig ibland. Men jag skulle nog ändå bli chockad om det hände när du sov över hos mig nån kväll. o:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att jag wankar mycket i sömnen. Jag brukar komma en del när jag drömmer mysiga drömmar plus att Stringis/Gurkis har sett mig göra det i hans säng.

Pendulum:

skrikit "håll käften!" åt min bror som frågade vad fan jag höll på med

Hahaha! Stackars din bror!
Men fan vad skumt att springa runt så. Har själv aldrig gått i sömnen, bara gjort skumma saker i sängen liksom.


   
SvaraCitera

Vaknade inatt, klottrade ner det här och somnade igen.
Vet inte riktigt vad jag försökte tala om för mig själv.

DSC00633.JPG


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Hahaha! Stackars din bror!
Men fan vad skumt att springa runt så. Har själv aldrig gått i sömnen, bara gjort skumma saker i sängen liksom.

Haha eller hur, skumt som fan. Är ju inget jag gör heller på daglig basis direkt!
Mm, märker det haha. 😀


   
SvaraCitera

Jag ramlade ner från sängen i sömnen och sprang ut genom mitt rum, ut till allrummet i övervåningen, skrikandes och viftandes med armarna, sprang några varv, som om något jagade mig. Stannade upp, skrek lite till och gick sedan lugnt tillbaka till sängen och la mig.

Lulz.


   
SvaraCitera