Aviseringar
Rensa alla

skurat golv


Ämnesstartare

det blir sååå fräscht och luktar paradis när man dammsuger + skurar golv efteråt

råkade hälla för mkt rengöringsmedel som e lite dyr men d gör inget

brukar ni skura golv??


   
Citera
Ämnesstartare

Skurade lite golv i veckan. Blev jätte frächt. Körde bara med Yes diskmedel i vattnet. Inga avancerade dyra grejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar sniffa rengöringsmedel, det doftar så gott som du beskriver! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde dammsuga. Har svarta långa hundhår lite överallt. Att skura kräver ju att man flyttar alla möbler och har sig och det gör jag inte så jättegärna om jag inte behöver. Brukar däremot hänga ut och skaka mattor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man ska skura med såpa

det luktar gott och är billigt 

sådeså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jodå, det är najs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Brukar sniffa rengöringsmedel, det doftar så gott som du beskriver!

Aah, brings back memories! När jag var liten och handlade med morsan så smet jag alltid och sniffade i den avdelning där rengörningsmedel, diskmedel och dylikt såldes. Blev hög typ Skål
Mor blev sur dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda: Aah, brings back memories! När jag var liten och handlade med morsan så smet jag alltid och sniffade i den avdelning där rengörningsmedel, diskmedel och dylikt såldes.

Haha åh! Påminner mig om en prao-period jag hade på en ICA-butik under högstadiet.. Brukade gå igenom den sektionen med tvättmedel och sånt där även fast det var en omväg till saker och ting för att känna den underbara doften! Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Haha åh! Påminner mig om en prao-period jag hade på en ICA-butik under högstadiet.. Brukade gå igenom den sektionen med tvättmedel och sånt där även fast det var en omväg till saker och ting för att känna den underbara doften!

Haha! Det borde sannerligen stå varningsskyltar! Kan inte vara allt för nyttigt att stå och bli hög på dessa medel! Cool
Kunde ju ta 30-40min för morsan att handla ibland, gissa vad jag gjorde under tiden! OskyldigSkål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda: ! Kan inte vara allt för nyttigt att stå och bli hög på dessa medel!

Fast det kräver ju mer än att andas dofter på avstånd.. Galen

http://www.drugsmart.com/fakta/sniffning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Fast det kräver ju mer än att andas dofter på avstånd.. Galen

Gör väl det! Lever ju fortfarande (konstigt nog pga andra anledningar också..) 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ varje dag känner "jaha" inför det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försöker göra det regelbundet, med såpa. Kallar det dock för våttorkning. Skura golv tänker jag att man gör på knä med borste och trasa. :


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dammsuger och skurat en gång i veckan typ 


   
SvaraCitera