Aviseringar
Rensa alla

skvaller


Ämnesstartare

JrL414_3:

aa upp med tändarna

niklas kan ta världen med en nypa salt, en hyvens grabb


   
SvaraCitera

Men nej, stackars Obama [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur fan kan de va ett PR trick? döda henne? hon var väldigt sjuk i cancer, och dog idag. Jäla synd


   
SvaraCitera

Nwgwr:

Samma länder i tredje världen de bombar till aska då eller? Pakistan, Iran, Irak, Nordkorea, Afghanistan osv...

HAha då jag inte är din flickvän eller nån annan smart människa så menar jag ju självklart att ur USA's synvinkel så behöver dom 'world police' och sen hur dom uträttar sin rättvisa är en annan sak, dock cool.

Lajnowh:

niklas kan ta världen med en nypa salt, en hyvens grabb

gillar ej nikke


   
SvaraCitera

JrL414_3:

HAha då jag inte är din flickvän eller nån annan smart människa så menar jag ju självklart att ur USA's synvinkel så behöver dom 'world police' och sen hur dom uträttar sin rättvisa är en annan sak, dock cool.

Vad min flickvän anser om saken kändes föga relevant då jag själv tycker Nordkorea är to cool for school. 🙁 Det enda vettiga med USAs utrikespolitik är utvecklandet av den egna intressesfären, Nord/Sydamerika samt karibien. (Kuba undantaget)


   
SvaraCitera

Nwgwr:

Vad min flickvän anser om saken kändes föga relevant då jag själv tycker Nordkorea är to cool for school. 🙁 Det enda vettiga med USAs utrikespolitik är utvecklandet av den egna intressesfären, Nord/Sydamerika samt karibien. (Kuba undantaget)

käft usa är grymma för att dom har great american warlord george bush, oc hdet vet du med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intressant att hans mormor dog dagen innan valet. [rolleyes]

Detta är antagligen medvetet från Obamas sida för att vinna sympati


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

Detta är antagligen medvetet från Obamas sida för att vinna sympati

även ifall det inte är det så måste ju tanken ha slått honom! onda man!!!


   
SvaraCitera

Lajnowh:

vilken idiot som än vinner så kommer jag sitta hemma i mitt radhus och inte märka något that's for sure

Dom som inte har radhus då? Eller kanske ont i lederna och hellre står upp? Tänker du aldrig på andra eller? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Dom som inte har radhus då? Eller kanske ont i lederna och hellre står upp? Tänker du aldrig på andra eller?[confused]

ne tänker bara på de jag lever i symbios med i vår radhuslänga.. förstår inte varför jag skulle tänka på någon annan?


   
SvaraCitera

Lajnowh:

ne tänker bara på de jag lever i symbios med i vår radhuslänga.. förstår inte varför jag skulle tänka på någon annan?

Ba undra, gosh [shake]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Presidentvalet i USA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gjorde en osmart sak just... jag drog på full ballett på duschen just, till saken hör att duschmunstycket var riktat rakt emot mitt osmarta face.

kände att jag behövde skvallra lite om detta, och så lina har nåt att skratta åt där hemma bland alla fêskare.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera