Aviseringar
Rensa alla

Skyddsängel.


Ämnesstartare

Har ni en skyddsängel? Kanske ni känner att någon vakar över er på något sätt? Tror ni på skyddsänglar? Skriv gärna.

Själv har jag så länge jag kan minnas haft en skyddsängel vid min sida.


   
Citera
Ämnesstartare

Tss ne, klarar mig själv. [rolleyes][bigcheers]


   
SvaraCitera

Nä.


   
SvaraCitera

Vad gör en skyddsängel egentligen?

substitut för tur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar min skyddsängel i tvåan just nu. Jäveln stretar emot som fan dock


   
SvaraCitera

Nej, jag har failat också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ när det gäller karriär, mycket bondtur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Vad gör en skyddsängel egentligen?

Hjälper sin skyddsling i svåra situationer. Min skyddsängel kommer oftast fram när jag mår uruselt. Han brukar ooftast inte göra något eller ens säga något. Han bara finns vid min sida. Det är en trygghet.


   
SvaraCitera
Misael

Pumpkin:

Har ni en skyddsängel?

True story: År 1998 var jag ihop med en kvinna som har kontakt med andar. En natt när jag sov över så störde andarna henne när hon försökte sova och hon sa till dom: "Gå in och stör honom istället!" (jag låg och sov i ett annat rum) men dom svarade henne och sa: Vi kan inte. Han har änglar som skyddar honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner inte att jag har det men tror absolut att det finns en sån.


   
SvaraCitera

Misael:

En natt när jag sov över så störde andarna henne när hon försökte sova och hon sa till dom: "Gå in och stör honom istället!" (jag låg och sov i ett annat rum) men dom svarade henne och sa: Vi kan inte. Han har änglar som skyddar honom.

Hon kanske redan hade somnat? [rolleyes]

Pumpkin:

Hjälper sin skyddsling i svåra situationer. Min skyddsängel kommer oftast fram när jag mår uruselt. Han brukar ooftast inte göra något eller ens säga något. Han bara finns vid min sida. Det är en trygghet.

Kalla in männen med de vita rockarna!


   
SvaraCitera

Pumpkin:

Har ni en skyddsängel?

jaaaa,typ[smile] en isbjörn iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Kalla in männen med de vita rockarna!

Det var elakt sagt. [cry]

Jag tvivlar dock på att han är verklig ibland. Kanske är han bara en del av mina förvirrade tankar. Han är tillräckligt verklig för mig i vilket fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkin:

Jag tvivlar dock på att han är verklig ibland. Kanske är han bara en del av mina förvirrade tankar. Han är tillräckligt verklig för mig i vilket fall.

verklig hur? 😛


   
SvaraCitera
Misael

Homunculi:

Hon kanske redan hade somnat?

Hon berättade det här för mig på morgonen. Hon hade ingen anledning att ljuga för mig.


   
SvaraCitera