Aviseringar
Rensa alla

Skylldig!!!


Surina:

Jag vet inte jag känner så olika hela tiden 🙁

Alltså så är han fel för dig. Säg till honom att du behöver en paus för att tänka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

kärlek är ologiskt. men han verkar ju inte bry sig om ert förhållande så det är nog bäst så

Jag vet inte om jag vågar eller orkar 🙁 Känns som att jag kommer vara den som blir mest sårad 🙁


   
SvaraCitera

Surina:

Jag vill inte det för jag väntar och väntar på att han ska bli som han var när jag blev kär i honom 🙁 han finns någonstans !

Människor förändras, inte minst i förhållanden. Du kan inte vara ihop med någon för hur du vill att han ska vara.

Dessutom behöver en dumpning inte vara absolut, du kan ju kalla det för en paus istället om du vill. Bara så att du får rätsida på saker och vet vad som känns värt att göra. Jag tror nämligen inte att du vill fortsätta som nu.


   
SvaraCitera

älskar du han, prata med honom. han är ingen tankeläsare. älskar du honom inte, gör slut. Simple


   
SvaraCitera

me no speaky crazy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Dessutom behöver en dumpning inte vara absolut, du kan ju kalla det för en paus istället om du vill. Bara så att du får rätsida på saker och vet vad som känns värt att göra. Jag tror nämligen inte att du vill fortsätta som nu.

Jag vill verkligen inte att det ska vara som nu 🙁 men jag vet inte .. Jag önska bara att han nånsin saknade mig 🙁 Han brydde sig så himla mycket innan 🙁 Innan det nya året


   
SvaraCitera

Maxwinner:

me no speaky crazy

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

älskar du han, prata med honom. han är ingen tankeläsare. älskar du honom inte, gör slut. Simple

Jag har pratat med honom men som sagt börjar jag och gråta för är ledsen och varje gång jag blir ledsen så blir han så arg och jag blir så rädd 🙁


   
SvaraCitera

Surina:

Jag har pratat med honom men som sagt börjar jag och gråta för är ledsen och varje gång jag blir ledsen så blir han så arg och jag blir så rädd 🙁

testa att ej gråta en gång utan prata bara. var neutral och kall. DU är människa, du kan.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

[love]

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

testa att ej gråta en gång utan prata bara. var neutral och kall. DU är människa, du kan.

Jo har gjort det med .. men det funkar inte 🙁 för även om vi kommer överens över nått så gör jag alltid min del men han gör inte sin 🙁 då säger jag till men då säger han alltid nått som jag har ett eget liv.. 🙁
Då känns det lite konstigt att han var med på det 🙁


   
SvaraCitera

Som någon redan nämnde så är det bara skräcken av att vara ensam som håller dig kvar. Ni har vuxit ihop med varandra man kärleken är död.

Du kommer kanske inte komma över honom efter ett år, eller kanske någon månad. Det beror på hur många positiva egenskaper han har/hade. Men det är ändå bättre att du skaffar en kille som faktiskt ger dig det du vill ha och inte hoppas på att han ska ändras eftersom han aldrig kommer att göra det.

Han har ju varit så sen ett år/halvår tillbaka nu. Är det inte dags att tänka i nya banor?


   
SvaraCitera

Surina:

Jag vill verkligen inte att det ska vara som nu 🙁 men jag vet inte .. Jag önska bara att han nånsin saknade mig 🙁 Han brydde sig så himla mycket innan 🙁 Innan det nya året

Man kan önska hur mycket man vill, det ändrar ingenting. Du kan inte ändra honom och du har bara två val: Dumpa eller ha det som nu.


   
SvaraCitera

Surina:

Då känns det lite konstigt att han var med på det 🙁

han verkar ej ta eran relation på allvar, så mitt råd är att helt enkelt dumpa honom, alternativt ge honom ett ultimatum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Han har ju varit så sen ett år/halvår tillbaka nu. Är det inte dags att tänka i nya banor?

Jo sant.. men så himla svårt att släppa honom 🙁 Vi skulle flytta ihop efter sommaren..
Sen så var han nämligen min första kärlek han var så speciell 🙁


   
SvaraCitera