Aviseringar
Rensa alla

SKYRIM Motherfuckers!


Ämnesstartare

Eftersom en mängd nissar lirar Skyrim just nu som för övrig är rätt jävla grymt! så tycker ja att vi borde viga en tråd åt de grymma spelet! (inte en jävla aning om de finns en än, örka leta)

De mäst roande i hela Skyrim är o springa runt med Wuuthrad(yxan som gör extra skada på alver[badgrin]) och OFC slakta varenda jävla alv fjolla som håller på o dola med magi!

vad roar ni andra er med i Skyrim? och jag vet att ni alla gör sjuk skit[wink]


   
Citera
Ämnesstartare

skyrim skyrim skyrim. hela min klass är fast i denna fantasivärd..


   
SvaraCitera

eeeema:

hela min klass är fast i denna fantasivärd..

Alla mina karatekamrater likaså. Skall nog införskaffa detta och se om även jag tjusas, när/om jag ids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

skyrim skyrim skyrim. hela min klass är fast i denna fantasivärd..

hur kan man inte va det? det är ju fan en blandning mellan midgård och Hyboria, helt fantastiskt! tror detta är första dagen sen de släpptes ja inte spelar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Skall nog införskaffa detta och se om även jag tjusas

do it! den sanna definitionen av raskrig är i spelet Nordbor VS Alver, u gotta löv it!


   
SvaraCitera

Inte kommit så långt ännu så jag roar mig mest med att springa omkring och ta skitjobb i Whiterun för att få ihop lite pengar. Men det tar sig för mig, snart vågar jag mig nog på att börja jaga drakar!

Försökte spela lite nyss men usch det var läskigt att spela så här dags.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Inte kommit så långt ännu så jag roar mig mest med att springa omkring och ta skitjobb i Whiterun för att få ihop lite pengar. Men det tar sig för mig, snart vågar jag mig nog på att börja jaga drakar!

själv nördade jag så jävla hårt i helgen så redan mosat igenom typ hela main qs[ops]

El Guaje:

Försökte spela lite nyss men usch det var läskigt att spela så här dags

dom där jävla grottorna! haha, hoppar högt som fan när dom kommer från ingen stans i mörkret[blush]


   
SvaraCitera

YaBasta:

själv nördade jag så jävla hårt i helgen så redan mosat igenom typ hela main qs

Haha oj! Var de svåra? Behöver man levla mycket för att ge sig på dem eller löser det sig ändå?

YaBasta:

dom där jävla grottorna! haha, hoppar högt som fan när dom kommer från ingen stans i mörkret

Ja! Det läskiga med de här spelen är att det kan dyka upp precis vad som helst. Känns som man nästan aldrig ser samma fiender två gånger utan det kommer alltid någon ny skit som är värre än det förre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Haha oj! Var de svåra? Behöver man levla mycket för att ge sig på dem eller löser det sig ändå?

största delen av qsen är rätt simpelt in i grottor o dola aah de vanliga, så då va de ba mosa!(körde igenom companions uppdrag först så sprang runt med Wuuthrad som gör typ 47 i skada, hugger igenom de mesta på några slag) va uppe i Lvl20 när ja va i slutet av akt3(tror jag de va) och är då de börjar bli boss fighter typ. men de e ba mosa hugga o shouta på fiende tillslut ger dom vika[wink] drakarna kan ju dyka upp when ever. tyvärr till min besvikelse så va det inte så många drak bossar i main qs[n]

El Guaje:

Ja! Det läskiga med de här spelen är att det kan dyka upp precis vad som helst. Känns som man nästan aldrig ser samma fiender två gånger utan det kommer alltid någon ny skit som är värre än det förre!

hahah ja, helt otroligt! va nere i en grotta igår å gjorde nå skit qs, hade rensat hela grottan men skulle finna någon bok eller vafan de va så va helt inne o leta efter den o då kommer en sån där råtta skeeters eller va dom heter o biter mej i arslet flög högt som fan, blev svin rädd haha


   
SvaraCitera

YaBasta:

(körde igenom companions uppdrag först så sprang runt med Wuuthrad som gör typ 47 i skada, hugger igenom de mesta på några slag)

Hehe okej jag är inte riktigt så hård! Kör med svärd och sköld. [cute] Men tänkte söka upp companions imorgon och börja med dem!

YaBasta:

va nere i en grotta igår å gjorde nå skit qs, hade rensat hela grottan men skulle finna någon bok eller vafan de va så va helt inne o leta efter den o då kommer en sån där råtta skeeters eller va dom heter o biter mej i arslet flög högt som fan, blev svin rädd haha

Haha ja usch för dem! Man tänker knappt på att titta så långt ner. Stötte på en sån på natten mitt ute i skogen. Trodde det var nån som sköt på mig så jag sprang runt på ett litet område och letade i säkert fem-tio minuter innan jag såg att det var en sån där jävel som jagade mig.

Dom och vargarna är sjukt jobbiga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Hehe okej jag är inte riktigt så hård! Kör med svärd och sköld

de körde jag med me i början, viking style vettu[wink]

El Guaje:

Men tänkte söka upp companions imorgon och börja med dem!

tycker dom fjantade till companions lite[sad] ska inte säga mer, vill ju inte sabba någons spelupplevelse.

El Guaje:

Haha ja usch för dem! Man tänker knappt på att titta så långt ner. Stötte på en sån på natten mitt ute i skogen. Trodde det var nån som sköt på mig så jag sprang runt på ett litet område och letade i säkert fem-tio minuter innan jag såg att det var en sån där jävel som jagade mig.

hahahah! ungefär 50% av min spel tid i Oblivion bestod av sån skit! i skyrim har det inte hänt så ofta, förutom en gång en drake bugga, förlorade tonvis med HP ba sådär helt random blev liksom WTF!!!!!?? men sen tog ja tre stag bak då stod jag tydligen mitt I en drake[tard]

El Guaje:

vargarna är sjukt jobbiga!

enormt! dom dyker upp hela tiden och man dödar dom på 1-2 hugg, känns ba som ett onödigt stopp i min marsch genom skyrim[no-no] plus jättarna igen ide o ge sej på dom förens man närmar sej Lvl20 annars skickar dom ba upp en i luften på ett slag... de e drygt!


   
SvaraCitera

YaBasta:

de körde jag med me i början, viking style vettu

Ja precis, det bästaste!

YaBasta:

ungefär 50% av min spel tid i Oblivion bestod av sån skit! i skyrim har det inte hänt så ofta, förutom en gång en drake bugga, förlorade tonvis med HP ba sådär helt random blev liksom WTF!!!!!?? men sen tog ja tre stag bak då stod jag tydligen mitt I en drake

Haha buggar hör till denna spelserie! [wink] Men de verkar ha lyckats undvika den hyfsat denna gång iaf! Jag har inte stött på några än så länge men det kommer säkert.

YaBasta:

plus jättarna igen ide o ge sej på dom förens man närmar sej Lvl20 annars skickar dom ba upp en i luften på ett slag... de e drygt!

Tack för tipset! Varit sugen på att ge mig på dem några gånger men kanske ska vänta ett tag då. Men nu fick jag svaret på varför det kom en mammut flygande tidigare idag. Trodde det var en bugg men det var en jätte i närheten också så det kanske var han som var orsaken till det!

Blev sugen på att spela nu men det är nog bäst att sova istället så kan man gå upp tidigt och spela imorgon istället. [smile] Länge sedan jag kände ett sånt här ständigt sug efter ett spel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

buggar hör till denna spelserie!

så sant, så sant!

El Guaje:

Men nu fick jag svaret på varför det kom en mammut flygande tidigare idag.

de e massor som sett jättarna skicka upp saker i luften, ja har inte sett det än, fastern jag spenderade en hel dag till o ba springa runt i de öppna o "titta på omgivningen"[sad]

El Guaje:

Trodde det var en bugg

läste på nå sida att det tydligen va en bugg men bethesta(eller hur dom stavar) tyckte de såg så kul ut så dom hade kvar det. om det är sant eller ej vet jag inte.

El Guaje:

Blev sugen på att spela nu

jag med! dock för trött[sad]

El Guaje:

Länge sedan jag kände ett sånt här ständigt sug efter ett spel.

OJA, de helt sjuk! och omöjligt o stänga av oxå! man tänker äh gör ba klart detta qs sen stänger vi av, men när de qs är slut så äre något i fjärran som man ba måste springa o se vad det är och innan man vet ordet av det så har du reda dragit igång ett nytt qs, helt insane!


   
SvaraCitera

YaBasta:

läste på nå sida att det tydligen va en bugg men bethesta(eller hur dom stavar) tyckte de såg så kul ut så dom hade kvar det. om det är sant eller ej vet jag inte.

Kan mycket väl vara sant. Såg inte så genomtänkt ut när en mammut flyger 200 meter rakt upp i luften och ner igen. Men tänkte inte så mycket på det. Det är såna grejer som händer i deras spel så man bryr sig knappt längre. [bigsmile]

YaBasta:

OJA, de helt sjuk! och omöjligt o stänga av oxå! man tänker äh gör ba klart detta qs sen stänger vi av, men när de qs är slut så äre något i fjärran som man ba måste springa o se vad det är och innan man vet ordet av det så har du reda dragit igång ett nytt qs, helt insane!

Haha ja precis. Känner mycket väl igen det där! Och när man väl stängt av dröjer det inte länge innan suget kommer tillbaks så sitter man där igen några minuter senare. Enda som får mig att stänga av är när hjärtat inte längre klarar mer nere i någon grotta. Sjukt läskigt ibland. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

sneaky sneaky


   
SvaraCitera