Aviseringar
Rensa alla

Släkten


Bell
 Bell

Har bara släkt på min mammas sida (närmast på pappas sida typ pappas kusiner); mormor och morfar, morbror och moster med partners och sammanlagt 8 kusiner och 2 kusinbarn. Har växt upp med dessa som en stor familj och när jag var liten var kusinerna typ som mina syskon. Nu ses vi några gånger per år vid högtider eftersom alla är utspridda över landet.. det är tråkigt för man glider ifrån varandra då Ledsen Ska träffa alla om två veckor på yngsta kusinens student Party


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Mormor och morfar kommer och hälsar på imorgon Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm älskar min familj å släkt

har mkt släkt utomlands som jag tyvärr ej kan träffa så ofta men träffar dem så ofta jag kan och uppskattar alltid tiden vi får tillsammans Hjärta är mkt familjekär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: har inte träfat mina släktingar sedan senaste begravningen..... lr justde, träffade dem förra sommaren på ett bröllop...

Alltså, bor fucking 500 meter från

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte så mycket släkt. Träffar mina mostrar o kusiner ibland. Har aldrig träffat nån från min pappas sida. Visste inte ens att han hade flera syskon förrän jag var 15 :-/ .. tänk om jag gifter mig med nån som senare visar sig vara min kusin. Helt sjukt för fan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast har vi samma efternamn kan det ju vara en ledtråd 


   
SvaraCitera