Aviseringar
Rensa alla

Slagsmål


Ämnesstartare

Jesan,
det är såhär att en blatte på skolan kallte mig å min vän för "jävla idioter", fast än vi inte hade gjort nåt, så då ha jag prata med en annan vän å vi ha planera å ge han en omgång, alltså då slå ned han.
Men det är ju såhär att man ha hört att det gå runt blattejävlar med kniv, så då är ju frågan om man snart komma bli knivhuggen...
Men det är ju också att jag ha tänkt att om vi slå ned han kanske han är obeväpnad, men sen kanske han komma en dag till skolan å så vips så ligg man där på golvet med en kniv i strupen.

men jag bara undra om ni ha nå tips?
man skulle ju kunna slå ned han innan sommarlovet, då kan han ju inget gö under lovet.


   
Citera

du meckar ju med bilar, ta nån skiftnyckel på 40mm skiftnyckel eller något och banka till han på huvudet vet ja :P, helst ska du göra det bakifrån då han inte vet vem det är som gjorde det mot han och då blir det ju inga vittnen 😉


   
SvaraCitera

Mitt tips är att inte försöka slå honom han kommer isåfall kontakta sina vänner och då är ni 2 mot 15


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:
Mitt tips är att inte försöka slå honom han kommer isåfall kontakta sina vänner och då är ni 2 mot 15

hur vet du att dom är 15 styck?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
Mitt tips är att inte försöka slå honom han kommer isåfall kontakta sina vänner och då är ni 2 mot 15

Fast jag tyck inte att sånt beteende borde gå ostraffat, å dessutom bli vi nog fler än 2


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:
Mitt tips är att inte försöka slå honom han kommer isåfall kontakta sina vänner och då är ni 2 mot 15

Tror inte att 15 räcker.

Sina vänner, plus sin brorsas vänner, plus sin kusins vänner, och sin kusins vänners kusiner... Blink

För övrigt så hade inte jag heller dratt till honom. Även om det hade varit lockande. Att kalla folk för jävla idioter är inte speciellt trevligt, men det är endå en relativt liten sak i jämförelse med "vanliga" saker som skulle kunna resultera i bråk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillKrull:

Tror inte att 15 räcker.

Sina vänner, plus sin brorsas vänner, plus sin kusins vänner, och sin kusins vänners kusiner... Blink

För övrigt så hade inte jag heller dratt till honom. Även om det hade varit lockande. Att kalla folk för jävla idioter är inte speciellt trevligt, men det är endå en relativt liten sak i jämförelse med "vanliga" saker som skulle kunna resultera i bråk.

Jo men det är inte bara därför, dom ha förstört en massa, dom förstö vårt samhälle, vi bo i en liten by, med lite resurser, å dessa blattar bara slö sönder allt å förolämpa alla å tro att dom är nåt.
Det stö mig ännu mer.
Jag skulle kunna halshugga dom utan problem, skulle må bra av det. Så illa är det.


   
SvaraCitera

Våld är ingen lösning. Prata ut om det, kontakta vuxna som kan hjälpa er.
Tips angående hur man ska använda våld för att skada andra är inte tillåtna.


   
SvaraCitera