Aviseringar
Rensa alla

Slaknande balle!


Ämnesstartare

Hej!

Jag har haft sex med fyra tjejer i mitt liv. Den första tjejen hade jag sex med 3 gånger och då var vi nyktra varje gång. ALlt gick väldigt bra tyckte jag och hon. SEdan dess hade jag ganska bra självförtroende gällande sex.

Men, de efter detta hade jag sex med två tjejer när jag var full. Då slaknade jag efter ett tag. jag tyckte inte att det var pinsamt eftersom jag var full och det är fullt förståeligt.

Sedan i höstas så skulle jag ligga med en tjej. Det skulle bli min första gång med kondom. Men kuken vägrade komma in i henne (trång som faaen) och då blev jag faktiskt ganska nervös och slaknade.

I vintas hade jag typ en flickvän och vi försökte ha sex i ungefär 1 månad, varje helg, men min kuk vägrade samarbeta när det väl kom till penetreringen. Galet vad snabbt det går att slakna!

Nu håller jag på med en tjej och jag är seriöst sjukt nervös till den dagen vi ligger där i sängen. Det är nästan som om jag inte ens vill försöka för att det inte är värt den pinsamma stunden.

På sistone har jag börjat tänka på problemet hela tiden också, vilket förvärrar allt.

Kan någon hjälpa mig, vafan ska man göra i situationen. Djupa andetag? HÅlla hårt som fan om kuken så att den ändå är lite hårdare och sedan blir hård när den väl är inne? Tips behövs verkligen!

Ångest


   
Citera

Det är naturen som säger åt dig att du är för full för att avgöra som är säker att ligga med


   
SvaraCitera

aldrig varit med om


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

aldrig varit med om

[love]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

[love]

Dold text: väntar lite på att ngn moraltant ska komma och skälla på mig snart[blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

[blush]

Vadå, ja tror iaf du talar totalsanning å inget fel med det jue


   
SvaraCitera

lalala123:

seriöst sjukt nervös

Där har du det [wink]


   
SvaraCitera

lalala123:

HÅlla hårt som fan om kuken så att den ändå är lite hårdare och sedan blir hård när den väl är inne?

Har jag gjort några ggr, fungerar ibland. Annars kan ni ju låta bli att ha penetrerande sex första gångerna, så sexet inte känns så laddat, då kanske det blir lättare för dig att slappna av sen. Man kan ju ha bra sex utan penetration faktiskt :p

Sen bör du ha glidmedel till kondom, latex glider sämre än hud.


   
SvaraCitera

Pheadrus:

Sen bör du ha glidmedel till kondom, latex glider sämre än hud.

Håller inte med [no-no]
Hade glidmedel en gång. Kändes inget, vi jökade runt i nästan 1,5 timmar innan jag gav upp på grund av bristande magmuskulatur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pheadrus tack för svaret!

Finns det ingen mer som kan lugna ner mig på något sätt?


   
SvaraCitera

Har också varit superrädd för detta ett antal ggr då det hänt mig förr D:
brukar alltid lösa sig ändå så länge du inte tänker på det i stunden. Låt det ta sin tid och tänk inte på de så funkar det utan problem[crazy]


   
SvaraCitera

Fick tjejerna orgasm?
Nej juste.
Du suger.


   
SvaraCitera

du sätter för mycket press på din snorre! känns typ som att du pushar den för hårt och typ "men knulla na daaah" och den typ "neeh :(" och slaknar. var stöttande och behandla den väl!


   
SvaraCitera

kör med ställning


   
SvaraCitera

stereo total:

Fick tjejerna orgasm?
Nej juste.
Du suger.

Det är väl tjejerna som e dåliga isåfall?[confused]


   
SvaraCitera