Aviseringar
Rensa alla

Slaknar ibland


Ämnesstartare

Min pojkvän slakar ibland när vi har sex, och han säger att det aldrig hänt förr med någon annan tjej.
Han är 20+ och har haft ett par långa förhållanden, och han är den seriösa och ärliga typen. Han säger att jag är en av de snyggaste han haft och den som varit mest "vild" i sängen och jag tror honom. Och ändå är det med mig det här problemet kommer.
Han påstår att han kanske har svårt att slappna av eller att han får för många intryck, kan detta stämma? Killar, hur tänker ni? Borde han inte ha motsatt problem om jag nu är extra allt?

Seriösa svar tack.


   
Citera

hur länge har ni varit tillsammans? har han mycket på tankarna när ni ska komma igång?


   
SvaraCitera

bubil:

kan detta stämma? Killar, hur tänker ni?

Han kanske behöver nått nytt! De "vanliga" ställningarna tröttnar man på i längden.. [wink]


   
SvaraCitera

Han kanske fått försämrad fysik?


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Han lägger nog press på sig själv.
Det skulle jag nog också göra [bigsmile]


   
SvaraCitera

nervositet antagligen, blir nog bättre med tiden.


   
SvaraCitera

bubil:

Han är 20+

Precis som jag alltså. Respekt![cool]

bubil:

Han säger att jag är en av de snyggaste han haft och den som varit mest "vild" i sängen och jag tror honom.

Lurad[blush]


   
SvaraCitera

bubil:

Han påstår att han kanske har svårt att slappna av eller att han får för många intryck, kan detta stämma? Killar, hur tänker ni? Borde han inte ha motsatt problem om jag nu är extra allt?

Seriösa svar tack.

Det har hänt mig också när ajg tänkt för mycket.


   
SvaraCitera

bubil:

Han påstår att han kanske har svårt att slappna av eller att han får för många intryck, kan detta stämma?

Ja, klart det kan stämma. Troligen stämmer det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

hur länge har ni varit tillsammans?

ett par månader.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Han kanske behöver nått nytt! De "vanliga" ställningarna tröttnar man på i längden..

Det borde vart ett problem med dom tidigare också isåfall.


   
SvaraCitera

bubil:

Det borde vart ett problem med dom tidigare också isåfall.

Keey..

Han kanske är förälskad i den första, på nytt! :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Han kanske är förälskad i den första, på nytt! :/

troll.


   
SvaraCitera

bubil:

troll.

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh nä! S3ON trollar minsann inte[no-no]

Men iaf, vi utgår från att han har fel: Det stämmer troligen att din kille slaknar för att han är nervös, om han säger att det är så. Dold text: (Om kuken däremot krymper märkbart kan det vara en s.k tjackballe...) Du kanske själv märker av viss nervositet ihop med honom? Rädsla att "göra fel" och liknande?


   
SvaraCitera