Aviseringar
Rensa alla

slapp ?


Ämnesstartare

Är det viktigt med fast fitta eller inte?
Eller tex stora blygläpper eller små?[confused]

Tack i förhand[love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Bajs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska du göra åt saken om folket, som alla tycker likadant, inte gillar den typ som du har? Va? Just det. Tyst nu.

Sådana här trådar gör mig ledsen.[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Korv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nameit:

Är det viktigt med fast fitta eller inte?

Alltså om du är sönderknullad, typ haft sex med tusen personer med femtio centimeters stora kukar. Om du menar slapp i den bemärkelsen, uppskattas det nog inte. Men om du har haft ett sunt förhållande till sex tror jag inte det är några problem.

nameit:

Eller tex stora blygläpper eller små?

Nej?


   
SvaraCitera

hahahahahhaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
Ja allt är viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Alltså om du är sönderknullad, typ haft sex med tusen personer med femtio centimeters stora kukar. Om du menar slapp i den bemärkelsen, uppskattas det nog inte. Men om du har haft ett sunt förhållande till sex tror jag inte det är några problem.

Min killeochjag pratade igår och han sa att det värsta som finns e slappafittor, och vi har inte haft sex änoch jag e rädd att han ska tycka det om mig [tard][chocked]


   
SvaraCitera

nameit:

Är det viktigt med fast fitta eller inte?

Bättre med en portabel tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nameit:

Min killeochjag pratade igår och han sa att det värsta som finns e slappafittor, och vi har inte haft sex änoch jag e rädd att han ska tycka det om mig

gör han mot förmodan det så är han inget att ha[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nameit:

Min killeochjag pratade igår och han sa att det värsta som finns e slappafittor, och vi har inte haft sex änoch jag e rädd att han ska tycka det om mig

Okej. Han verkar redan som ett svin. Hur fan kan man säga så till sin flickvän (jag antar att det inte var på skoj). Seriöst vad är det för jävla typ du har ihop det med? Hur gammal är du? Är du oskuld? Älskar du honom? Mycket frågor jag vet, men jag vill bara hjälpa dig. För är du "nameit F13" tycker jag du skall ge fan i honom.


   
SvaraCitera

vad ska du göra åt saken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

vad ska du göra åt saken

De berömda knipövningarna!


   
SvaraCitera
Hando

Jag vill ha ölkorv [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart man inte vill ha en jävla slappfitta[shake] Dold text: har jätteliten snopp, skulle ej kännas något om jag hade sex med någon som var slapp[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Hur gammal är du? Är du oskuld? Älskar du honom?

jag e 14 år oskuld och vi har dejtat i 3 månader så älskar gör jag ju inte men jag är kär i honom![smile]


   
SvaraCitera