Aviseringar
Rensa alla

Slåss är bra - varför gjorde jag inte det mer när jag var yngre? 🙁


Ämnesstartare

Hej kära vänner!

Visst är det himla onödigt av mig kan man tycka men så är det. Jag måste erkänna jag är inte alls så bra på reptilhjärna grejer alls - som sex och slagsmål. Jag har alltid tyckt att våld varit oacceptabelt - har varit mammas pojke lite. [blush]

Kvinnor fattar ju inte varför det är viktigt att kunna hantera konflikter - även slagsmål om så krävs.

Ett tips till ni yngre än mig - lyssna fan inte på kvinnor de har inte koll på hur det är att vara man. Plane and simple!

Jag kanske får skit och påhopp pga den här tråden - men det är inte mitt problem ni är utanför min kontroll.

PS: Vad tycker ni om våld och slagsmål?

Cheerio,

Artasyras


   
Citera

Asha:

Kvinnor fattar ju inte varför det är viktigt att kunna hantera konflikter - även slagsmål om så krävs.

[shake][shake][shake]

e ru knasig eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Kvinnor fattar ju inte varför det är viktigt att kunna hantera konflikter - även slagsmål om så krävs.

Och detta är anledningen till att du är singel eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

e ru knasig eller?

Nu är det så här att jag tänker GENERALISERA hur mkt jag vill utifrån mina erfarenheter. PUNKT! [cool]


   
SvaraCitera

Våld är bra till mycket. Med våld kan man laga trasiga saker, öka produktiviteten hos lata kvinnor m.m.


   
SvaraCitera

Asha:

Nu är det så här att jag tänker GENERALISERA hur mkt jag vill utifrån mina erfarenheter. PUNKT!

Bara korkat att slåss, visar bara hur korkad man är...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Ett tips till ni yngre än mig - lyssna fan inte på kvinnor de har inte koll på hur det är att vara man. Plane and simple!

yeah

Asha:

PS: Vad tycker ni om våld och slagsmål?

tycler v äl inget specilellt om våld vill inte ha det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Med våld kan man laga trasiga saker, öka produktiviteten hos lata kvinnor m.m.

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Och detta är anledningen till att du är singel eller?

Men käft, jag börjar bli trött på dina töntiga frågor. Att jag är singel beror på mig inte på någon annan. Jag förstår inte alls vad som är ditt problem - vi kom så bra överens förut på 7eleven (om jag minns rätt). Och nu är du super ocool - what happened?? [smile]


   
SvaraCitera

tror asha har tagit crack elle någo [shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slutade läsa där du skrev att du var en man.............. pga svårt att andas........................... hahh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska lära sig slåss för att kunna skydda sig själv och sina nära. Oftast bäst att fly men den dagen det inte går vill man inte stå där utan en aning.

Mina 5 cent


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Men käft, jag börjar bli trött på dina töntiga frågor. Att jag är singel beror på mig inte på någon annan. Jag förstår inte alls vad som är ditt problem - vi kom så bra överens förut på 7eleven (om jag minns rätt). Och nu är du super ocool - what happened?? [smile]

Att ställa upp temporära fasader för tidpunktens gynning är nåt smarta människor drar fördel av. De specifika fördelarna bör dock ej diskuteras.

Tänk också på att du postar allt i klotter, du får förvänta dig att du får oseriösa svar, helst då du i min mening skriver otroligt korkade saker^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

Slutade läsa där du skrev att du var en man.............. pga svårt att andas........................... hahh

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är likadan. Fast bägge saker är lättare på fyllan. [cool]


   
SvaraCitera