Aviseringar
Rensa alla

slicka fingertopparna = )


Ämnesstartare

hade möte med en som slickade sina fingertoppar minst 22 ggr för att bläddra ett 5pappershäfte. efter det skulle jag se igenom så han har fyllt i rätt 🙁 tvättat händerna 2 ggr sen

fick hålla mig från att spy eller se äcklad ut men d e d vidrigaste man kan uppleva

brukar ni göra det? varför gör människor det?  🙁


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

så jävla äckligt


   
SvaraCitera

lol

nä gör ej

ser inte riktigt vits1


   
SvaraCitera
reben

nä gör inte de :S:S:s:Ss. 

tvångstanke ksk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ihúgp¨äLedsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol vrf e d äckligt ens.. eller alltså om man frå välja så helst inte men wtf care xD går ju som sagt o tvätta händerna..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ hälsosammare att han slickar bort allt bajs från fingertopparna innan han rör pappret =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej fan, aldrig gjort typ.

Hade en polare i innebandyn som hade något tvångssyndrom/ticks så varenda gång när han koncentrerade sig utan att just springa eller så, t.ex. när han satt på avbytarbänken eller stod och skulle teka på plan så slickade han alltid på ena pekfingret, drog upp shortsen vid knät och petade på låret. Hela tiden.
Rätt skumt, men man vande sig så tänkte aldrig på det i slutet.
Svamlar som vanligt, men blev påmind, h3h3h3...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
lol vrf e d äckligt ens.. eller alltså om man frå välja så helst inte men wtf care xD går ju som sagt o tvätta händerna..

det är inte äckligt ur hygienisk synpunkt utan ur semiotisk/antropologisk/rituell synpunkt


   
SvaraCitera
höna

Jobbar i butik å massor som slickar på fingrarna innan dom tar upp pengar eller har nån sedel i munnen typ (hände typ i förrgår!!!) Asäckliga


   
SvaraCitera
höna

Iofs är pengar asohygieniskt som det är, säkert bajs sperma saliv partiklar på dom usch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatade när lärare gjorde det i mellanstadiet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
Iofs är pengar asohygieniskt som det är, säkert bajs sperma saliv partiklar på dom usch

och kokain


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: det är inte äckligt ur hygienisk synpunkt utan ur semiotisk/antropologisk/rituell synpunkt

ja, och sådant kan iaf jag välja att ignorera, l o l.
det är inte fel att ta 8ans buss till stan men enligt pliktetiken är det det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

ja, och sådant kan iaf jag välja att ignorera, l o l.

du förhastar dig lite nu

Rävpojken:
det är inte fel att ta 8ans buss till stan men enligt pliktetiken är det det

va


   
SvaraCitera