Aviseringar
Rensa alla

slida luktar


Ämnesstartare

okej min flickvän älskar när jag slickar henne , men hennes slida luktar alltid fisk o jag kräks när jag kommer nära men vill inte va taskig att säga det till henne något tips på hur jag ska göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

Uh svårt. Slidor luktar alltid lite men det ska inte vara någon skarp lukt. Slidsekret vid upphetsning luktar lite sötaktigt men detta låter ju som mer än det. Du kan ju säga något i ett ickesexuellt sammanhang, lite fint. Det beror ju på hur öppna ni är med varandra. Du kan ju starta ett samtal om gyn- och urologbesök om det känns okej. Uh svårt detta. Det är ju ett himla känsligt ämne. 


   
SvaraCitera

Jag googlade eftersom att jag starkt misstänkte att du ej var den första med detta problem. Läste att man ska säga att det är viktigt att partnern kollar upp det eftersom att det kan vara en sjukdom/allmänt irriterat. Man ska också säga att man tycker om den och att man vill att den ska må så bra som möjligt. Internet hälsar. 


   
SvaraCitera

sniffa i luften och fråga vad det är som luktar, säg att det luktar lite fisk..?

gör så några gånger i veckan i vanliga situationer så fixar det sig nog


   
SvaraCitera

Hon kanske har problem med sin hygien?
?
?


   
SvaraCitera

hon tvättar antagligen för mycket. slidan behöver bara tvättas med lite vatten/olja en gång per dag, den är ju dock självrengörande. vad som däremot behöver rengöras ordentligt för att inte lukta- på både tjejer och killar - är ljumskarna. 


   
SvaraCitera

En kvinnlig slida som luktar äckligt är ett problem. Att få oral sex kan vara en av de skönaste sexuella upplevelser man kan få som kvinna. Därför kan jag förstå varför hon gärna vill få detta. Antagligen har hon själv märkt av en illa luktande lukt och kanske tänkt att det inte vart något speciellt.  Jag kommer lista några anledningar. Det allra vanligaste symptomet är illaluktande flytningar, som påminner om rutten fisk. Flytningarna är tunna och lite gråaktiga, men själva mängden är oftast inte mer än normalt.
Flytningar i sig är däremot hur normalt som helst och inget konstigt.
I slidan finns det alltid bakterier, framförallt mjölksyrebakterier. De finns där för att se till att ph-värdet är bra och att andra mer skadliga bakterier inte ska trivas och öka.
Men det kan också bero på andra anledningar som tillexempel könsjukdomar. Därför tycker jag att det är extra viktigt att du tar kontakt med en genolog eller en doktor som kan hjälpa dig hitta lösningar. Om du vill ha en snabb lösning som de antagligen kommer rekommendera så ger jag dig den nu . Kör bara upp en tvål i kärringfittan och säg till diskmaskinen att det fucking luktar skit och be henne suga av dig. 
Mvh Eric från Skånes läns sexual utbildning Tumme upp


   
SvaraCitera