Aviseringar
Rensa alla

slim and lift air


Ämnesstartare

tack vare twins del betaldningslösning kan du köpa twin and lift för en dast 599 kr eller 73 kr/mån*
nu kan du änkligen få tillgång till slim and lift som super stjärnerna har som får dig att bli attraktivare och smalare
twins har över en miljon nöjda kunder i skandinavien
den är jätte bra


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

slim and lift har fått mig en platt mage som innan jag fick min bebies. melissa har slim and lift och ser fantastiskt ut. hon känner sig super smal. och kan mäta att hennes midja är 15 cm mindre som mot svarar 3 byx storlekar. helt ihop tryckt fett . jag har min slim and lift över allt, på jobbet på frid tiden och även när jag sover . den gör inte så jag svettas eller så den är så bekväm att min rygg blev bättre än mig som jag inte förväntade mig. den är hundra gånger bekvämare än jag kunde föreställa mig. den är nästan som plastikkirurgi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag rekommenderar slim and lift aire till alla mina kliendter. den 'är sömlös och alla dina kläder kommer se tusen gånger bättre ut. missa inte chansen att betala. beställa. plagget har tolv zoner för att lösa alla problemområden. och dom är tottalt olika från alla andra underkläder. du kan ha den hela dagen oc glömma att du har på dig den och den är jätte lätt att ta på sig och ta av sig. figurformade kläöder brukar vara jätte dyra men man får ju två till priset av en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

över 13 miljoner sölda plagg över hella världen. du komme att glömma att du har den på dig. slim and lift aire är avangserat och du blir slangk och sexig och ha upp till två storlekar mindre kläder . och dessutom är det jätte skönt att ha allt fett intryckt imot sig själv. det har inga sömmar, bara en slät fin yta. en vacker sömlös silluet. alla dina plagg. den passar just din storlek så att du kan ha den. du kan få din egen slim and lift air för så lite som 73 kr/mån*
alldrig tidigare har det varit så billigt att se så fantaistiskt ut! ring nu och få en extra slim and lift i svart på köpet. när du ringer in så passa på att fråga efter vårat spsial erbjudande på slim and lift jinsen. och nu kan du bli en av alla nöjda kunder i skandinatvien. passa på. sa jag att den är söm lös?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Image

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*kastar mig på telefonen för att få ett ett sömlösare liv*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Noooo har hjärntvätten nått UM också?[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker att du ska se på en film istället


   
SvaraCitera