Aviseringar
Rensa alla

Slimmad kropp


Ämnesstartare

Tips på hur man på snabbast sätt kan få en smidigare och slimmad kropp (bli av med putmagen, låren och "love handles" man lyckas bygga upp på snabbmat på endast några veckor) utan att svälta sig eller springa 2 mil om dagen?

Seriösa svar tack.


   
Citera
Ämnesetiketter

Spinning, powerwalk, vanliga promenader.


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

Seriösa svar tack.

spring, promenera, drick en jävla massa vatten


   
SvaraCitera

Ät nyttigt och drick mkt vatten.


   
SvaraCitera

Ät lite kolhydrater. Ät frukost.


   
SvaraCitera

träna och ge fan i att tjocka i dig skit emellanåt.


   
SvaraCitera

älska dig som du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

älska dig som du är

älskar mig redan, dåligt självförtroende har jag inte så det är ingen fara men tack ändå [smile] älskade min kropp så mycket och trodde att jag kunde stoppa i mig vad jag ville för jag var så nöjd med den men icke sa nicke


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

träna och ge fan i att tjocka i dig skit emellanåt.

haha no more fast food!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för alla svar, körde på en timmes löpning och 40 minuters promenad i rask takt idag och det verkar funka för kom hem med dyngsura kläder [bigsmile]


   
SvaraCitera

Ät rätt och jogga några gånger i veckan. Det är faktiskt inte svårare än så, bara att det kan ta tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cassaaandra00:

tack för alla svar, körde på en timmes löpning och 40 minuters promenad i rask takt idag och det verkar funka för kom hem med dyngsura kläder

[y]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

älska dig som du är

det får väl inte

cassaaandra00:

putmagen, låren och "love handles"

att försvinna?[confused]

nej, det bästa sättet är att du tar en kniv i köket och skär bort det du är missnöjd med[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

det bästa sättet är att du tar en kniv i köket och skär bort det du är missnöjd med

Jaså, så det är det knepter som de flesta kändisar använder sig av? Då ska jag genast ta och testa det, tack för din hjälp! [love]


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

Jaså, så det är det knepter som de flesta kändisar använder sig av? Då ska jag genast ta och testa det, tack för din hjälp! [love]

Vet inte om kändisar använder sej av det, men det är ju iaf lätt det snabbaste sättet[shake]


   
SvaraCitera