Aviseringar
Rensa alla

Slipknot+Metaltown


FirstDeadlySin:

Det är helt otroligt hur bra Slipknots nya skiva är.

Nja, den har ett par låtar som är okej. Men den är ändå inte bra.

FirstDeadlySin:

Vilka ska på metaltown??!

Jag ska troligtvis inte dit. Det finns bara tre band jag vill se (Meshuggah, Napalm Death och Municipal Waste). Meshuggah och Napalm Death har jag redan sett (och jag ska se Napalm Death igen i juni) så det känns jävligt tveksamt.


   
SvaraCitera

Skitfestival.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Helt klart den bästa skivan!

Smaksak. Jag tycker den suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Jpop-town ska jag inte på.

Haha. [bigsmile] Jo kom igen nu.. [wink]


   
SvaraCitera

Stinkfist:

Haha. [bigsmile] Jo kom igen nu.. [wink]

Haha käft! Du borde komma på WCR istället, Parkway drive kommer ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Haha käft! Du borde komma på WCR istället, Parkway drive kommer ju!

Jag ska inte till Metaltown heller, nog för att jag skulle vilja se Manson. Jo WCR är väl nice, men det är inte direkt min musiksmak. Satsar på Arvika istället. [smile]


   
SvaraCitera

FirstDeadlySin:

Det är helt otroligt hur bra Slipknots nya skiva är. Helt klart den bästa skivan!

ROFL OCH FU!
All hope is gone är ett jävla hån mot oss som gillade(gillar) första plattan. De har verkligen bara gått neråt. Iowa är fortfarande en mycket bra platta, subliminal är sådär, börjar bli lite mycket sött över dem då. Men fjärde, fyfan.

Eller okej, all hope is gone, själva låten, är helt okej.


   
SvaraCitera

Stinkfist:

Jag ska inte till Metaltown heller, nog för att jag skulle vilja se Manson. Jo WCR är väl nice, men det är inte direkt min musiksmak. Satsar på Arvika istället. [smile]

Du gillar visst en del band på WCR! Och det enda bra med Arvika är ju NIN, har jag för mig.


   
SvaraCitera

Btw, jag hade gått på metaltown om det inte krockat med peace and love[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

All hope is gone är ett jävla hån mot oss som gillade(gillar) första plattan. De har verkligen bara gått neråt. Iowa är fortfarande en mycket bra platta, subliminal är sådär, börjar bli lite mycket sött över dem då. Men fjärde, fyfan.

Pure fucking shit, eller vad säger man? När jag såg de live senast spelades Dead Memories.. det var verkligen så att de nästan själva tyckte att det var dåligt. Lite som "Nej nu spelar vi den här för att alla ska må lite illa och må ÄNNU bättre vid nästa låt som är en klassiker".

DeathOrGlory:

Du gillar visst en del band på WCR! Och det enda bra med Arvika är ju NIN, har jag för mig.

NIN är nästan anledning nog för mig att åka dit, men Depeche Mode kommer också och de gillar jag som fan. För min del vill jag gärna se Opeth och Fever Ray också, bland annat.


   
SvaraCitera

Stinkfist:

NIN är nästan anledning nog för mig att åka dit, men Depeche Mode kommer också och de gillar jag som fan. För min del vill jag gärna se Opeth och Fever Ray också, bland annat.

Haha okej.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera