Aviseringar
Rensa alla

Slippa vara singel


Tickstart:

Explain yourself!

Vilket, att det kanske var så eller att jag typ kan tänka mig det?


   
SvaraCitera

llooll:

Eventuellt andra grejer också

Som vad? [tard]

Men vadå nu fattar jag ej frågan igen [sad] Man är ju inte tillsammans om man inte.. Varför är man tillsammans egentligen? [mad]


   
SvaraCitera

llooll:

Kille: Nej - (Har inte varit) (Du röstade på detta alternativ)

Träffa en partner gör man för att man vill och för att man tycker om/älskar den personen.


   
SvaraCitera

emery:

Nej herregud.

När ska man va tisammans ? [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

När ska man va tisammas ? [blush]

När man är kär.[cute]


   
SvaraCitera

emery:

När man är kär.[cute]

ok men.. Om vi säger att båda är kära i varann.. Och blir ihopa, men den ena (jag) vet att alla förhållanden kommer upplösas tillslut, vad gör man då!!
Ska man bara va tisammans och låssas som ingenting fram tiss dess? [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Elle

Fattade ingenting men antar att du menar om den ena slutar vara kär. Ja då tycker jag man säger det, taskigt att vara ihop ändå.


   
SvaraCitera

emery:

Fattade ingenting men antar att du menar om den ena slutar vara kär.

haha [sad] Jag men du förstod typ. Alltså det är ju alltid nån som slutar va kär.. Så varför är man tisammans när man ändå vet att man aldrig kan garantera att man kommer va tisammans? [sad]
FATTAR EJ


   
SvaraCitera

Tickstart:

Så varför är man tisammans när man ändå vet att man aldrig kan garantera att man kommer va tisammans? [sad]

Om man aldrig provar vet man ju inte om det håller för alltid eller inte.[smile]


   
SvaraCitera

llooll:

Kille: Nej - (Har inte varit) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

emery:

Om man aldrig provar vet man ju inte om det håller för alltid eller inte.[smile]

ne presis, fövirrar me själv bara, lessen att ja störde [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

haha [sad] Jag men du förstod typ. Alltså det är ju alltid nån som slutar va kär.. Så varför är man tisammans när man ändå vet att man aldrig kan garantera att man kommer va tisammans? [sad]
FATTAR EJ

Det kan hålla i fyra år om du har tur!


   
SvaraCitera

agitation:

Det kan hålla i fyra år om du har tur!

ja just det [blush] men du få ju sluta chata om de där snart. det gick ju kass för er och nu borderu hämta en ny


   
SvaraCitera

llooll:

Kille: Ja - (Har inte varit) (Du röstade på detta alternativ)

Om någon jag gillade ville vara ihop skulle jag kunna tänka mig det, men det förhållandet skulle inte vara exklusivt.


   
SvaraCitera

Tickstart:

ja just det [blush] men du få ju sluta chata om de där snart. det gick ju kass för er och nu borderu hämta en ny

Jag gjorde det faktiskt den här gången för att driva med dig.
Precis som med Göteborg.
Det är kul ibland.


   
SvaraCitera