Aviseringar
Rensa alla

SLips


Imgood
Ämnesstartare

Jag har köpt en sån här kostym fast lite mörkare..

Image

Jag har en grå slips pch en svart och båda är smala.
Vet ej vilken jag ska välja till imorn då tar jag studenten
Vad säger ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

Grå. eller svart. :<

Grå. Tror jag .


   
SvaraCitera

Grå.


   
SvaraCitera
Hando

passaro:

Grå

Capture:

Grå


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Jag skulle köpt en färgglad, lila, grön eller någon annan färg.


   
SvaraCitera

Svart=begravning


   
SvaraCitera

grå


   
SvaraCitera

gråååååå


   
SvaraCitera

Imgood:

Jag har en grå slips pch en svart och båda är smala.
Vet ej vilken jag ska välja till imorn då tar jag studenten
Vad säger ni?

Även om du nu tagit studenten så utgår jag från att du kommer att använda din kostym flera gånger, skulle skarpt rekommendera dig att utöka antalet slipsar i din garderob och i största mer eller mindre helt utesluta de smala.

Smala slipsar var ett vulgärt mode som turligt nog inte varade särskilt länge. Införskaffa i stället "riktiga" slipsar. Använd i stället färgerna för att gå det hela lite mer intressant. Tex en randig slips liknande den som är på bilden skulle utan tvekan se betydligt bättre ut. Svara slipsar använder man vid begravningar, inte annars.

Tex så har T.M.Lewin som legat på klassiska Jermyn Street i London sedan 1800-talet just nu rea på bla slipsar. Dessa är handgjorda i 100% silke och kostar på realisationen endast 15£ styck.

Även Charles Tyrwhitt som även dom ligger på anrika Jermyn Street har rea på sina slipsar, mellan 19,50£ till 55£ styck kostar de på rean där, då ligger ordinarie pris på 65£- 99£.

Att klä sig fint behöver inte vara dyrt så länge du passar på att köpa vid rätt tillfällen.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera