Aviseringar
Rensa alla

Slitet hår !


Ämnesstartare

Grief:

Ju längre du väntar med att klippa dig, desto mer kommer du få klippa av det

men jag tänker bara toppa det och klippa upp det mer ... inget annat ..
och det var kanske 1 år sen jag klippte det senast


   
SvaraCitera

Blanda ett rått ägg, två matskedar honung & eventuellt lite olivolja. Låt sitta i 15 minuter och skölj sedan ur med ljummet vatten. Avsluta med att spola KALLT vatten igenom. Detta har hjälp mitt hår och andras. Jag kör också på balsam-metoden. Sluta omgående använda schampo, blek inte håret, platta/locka inte mer än det nödvändigt. Och låt håret självtorka efter duschen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Sluta omgående använda schampo, blek inte håret, platta/locka inte mer än det nödvändigt. Och låt håret självtorka efter duschen.

skulle aldrig klara av att inte göra det

x_marty:

Blanda ett rått ägg, två matskedar honung & eventuellt lite olivolja. Låt sitta i 15 minuter och skölj sedan ur med ljummet vatten. Avsluta med att spola KALLT vatten igenom. Detta har hjälp mitt hår och andras.

hur ofta ?


   
SvaraCitera

vetinte1999:

skulle aldrig klara av att inte göra det

Ödsla tid, energi och pengar på annat. Det är långt ifrån nödvändigt såvida du inte tänkt genomgå någon fotomodells karriär som tolvåring.

vetinte1999:

hur ofta ?

Beror helt och hållet på hur slitet det är, var annan eller var tredje dag skulle jag tro räcker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Ödsla tid, energi och pengar på annat. Det är långt ifrån nödvändigt såvida du inte tänkt genomgå någon fotomodells karriär som tolvåring.

näe..
fast jag har börjat att försöka hålla det rakt när det är blött och inte torka utan att det torkar av sig själv och då blir det ganska platt ..
och jag måste bara bleka det denna gången för alla kallar mig emo nu .. så jag kan ju bara bleka det en gång och sen färga det brunt .. det är ju lika bra

x_marty:

Beror helt och hållet på hur slitet det är, var annan eller var tredje dag skulle jag tro räcker.

okejj [smile]


   
SvaraCitera

vetinte1999:

.. så jag kan ju bara bleka det en gång och sen färga det brunt

End of the story.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag blekte det 4 gånger .. inte så smart för jag hade ju ljusbrun utväxt så det blev jätte blont och resten blev orange .. så jag måste bleka sönder det och sen färga brunt


   
SvaraCitera

vetinte1999:

1 år sen jag klippte det senast

[tard]


   
SvaraCitera

Raka bort allt. [cry]


   
SvaraCitera