Aviseringar
Rensa alla

Slitet hår


äppelpaj:

men jag fick otrevlighet tillbaka

va!!


   
SvaraCitera

tvätta håret med ett bra schampoo, inte något med silikon i, "proffsschampoo" från frisörer som säljs på Maxi och andra mataffärer är oftast inte alls bra för håret. Använd inpackning då och då, var snäll när du applicerar schampoo och balsam, gnugga inte runt för mycket. Gnugga inte håret med handduken när du duschat, använd balsamspray och borsta ut håret lätt, helst självtorka annars använd värmespray innan du fönar, värmecream när du plattar, använd ett skonsamt hårspay, inte proffs-hårspray. tupera helst inte. sov med fläta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

va!!

Inte av dig, mena hon som kommentera sen. Skrev lite slarvigt


   
SvaraCitera

äppelpaj:

Jag har precis fått såna här tabletter som gör så hår, naglar osv växer mer.

tror inte de funkar sorri :c


   
SvaraCitera

snarare ingen hårspray med alkohol i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

sov med fläta.

Oki tack för svaret, men varför ska man sova med fläta? [smile] hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

sov med fläta.

Oki tack för svaret, men varför ska man sova med fläta? [smile] hehe


   
SvaraCitera

Jag känner mig så jävla awesome som vet hur man ska behandla sitt hår rätt men ändå gör tvärt om.

Fint.
Men jag har förvisso bara en lugg.


   
SvaraCitera

äppelpaj:

Oki tack för svaret, men varför ska man sova med fläta? [smile] hehe

För att håret slits inte lika mycket då. du gnuggar ju håret mot kudden när du sover. (så länge du inte ligger helt stilla, vilket nog ingen gör)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

tror inte de funkar sorri :c

Jag tror alla missförstår när jag snackar om dom här tabletterna. Jag menar inte att håret POOOFF växer till rapunzelhår, men det hjälper till lite för det är bra vitaminer och ämnen i tabletterna som håret behöver:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa en kort frisyr och låt håret sedan växa ut till den längd du har nu, problem solved [cool]


   
SvaraCitera

äppelpaj:

Jag är inte otrevlig nånstans. Jag använde smileysar osv,

Jo du lät dryg och dissade hennes råd som om hon vore dum i huvudet fast det var du som undanhöll information.

äppelpaj:

men jag fick otrevlighet tillbaka, vettu [wink]

Av vem?

äppelpaj:

Tror hon överlever 🙂

Ja det gör hon säkert, men det finns ingen anledning att bete sig illa för det.


   
SvaraCitera

Om du ej har brist på de vitaminerna som du trycker i dig i pillerform så kommer det ej att göra någon skillnad.


   
SvaraCitera

som Geigerzähler skriver.
man kan stoppa i sig massor av vitaminer, men har man ingen brist på det så hjälper de ej
äta onödigt mycket vitaminer = dyrt urin, inget mer


   
SvaraCitera

varf måste du platta det så ofta? det är ju bara det som sliter på håret. ät mycket vitasminer o drick mycket vatten [y]


   
SvaraCitera