Aviseringar
Rensa alla

Slog en estet


Ämnesstartare

Tänkte börja med att dra lite bakgrunds fakta om mig som kan vara bra att veta innan ni ger er in i denna resumé av min dag.
Namn : xxx Svensson
Ålder : 16,8
Utseénde : Vältränad och lagom snyggg
Utbildning : Grundskola + SP där jag går nu
Gillar : Hockey, wow, 4chan
Ogillar : Esteter, teknister

Dagen började som de flesta andra dagar, frukosten gick ner och timman senare satt man i skolan och hade samhällskunskap. Vår lärarinna inledde med att tala om att vi skulle ha gemensam lektion med kristians grupp(Estet 2an), eftersom jag avskyr estet så vart jag ordagrant riktigt förbannad men acepterade det pga utav min blyghet.
Lättnaden kom när hon berättade att vi bara skulle dela in oss i små grupper och berätta våra framtids planer för att sedan få lite feedback, baggis.

Jag hamnade i en grupp med 2st tjejer, båda svart klädda och svart håriga, tendensen att det lekts lite för mycket med mammas smink fans där också. Samtalet började och jag fick höra att dem inte hade så mycket framtidsplaner, jag gav dem feedbacken att det kanske hade varit bättre att gått en linje som öppnar flera valmöjligheter till vidarestudjer. Mitt under påbörjandet av mina egna framtidsplaner så kommer en kille in i klassrummet och ber om ursäkt att han är försenad, han blir inplacerad i min grupp. Killen såg ut som de flesta andra estet killar, hårdrockar lock.

När turen kommer till den hårdrockar killen så börjar han med en otrolig inlevelse berätta att han alltid drömmt om att bli rockstjärna, jag frågar honom vilket instrument han spelar och om han kanske spelar i något band ?
Han berättar att han nyss börjar spela gitarr på musik lektionerna och att han kommer att gå med i ett metal band när hans tre år på estet är över. SUCK! vilken amatör tänker jag, sitter inte inne med några musikkunskaper alls och planerar att bli rock stjärna.

Jag kan inte hålla tyst längre utan förklara hur jag hatar folk som går estet och tror att de ska bli artister/konstnärere. Idag räcker det inte att man har en bra röst eller kan spela lite metallica låtar på gitarr för att bli en stjärna, man måste ha talang, något extra!. Och det får man verkligen inte genom att ha musik 3h i veckan, det krävs en viss medfödd talang eller ett otroligt nötande som helst ska ha pågått sen ens unga år. Jag avslutar med att säga "Nej sorry grabben, du är helt ute och cyklar".

Händelse förloppet :

Han blir OTROLIGT arg och skriker "jävla SP bög"
Jag blir arg och ställer mig upp.
Han flyger upp ur stolen och knuffar mig med en otrolig kraft rakt i bröstet så jag faller ihop på golvet.
Man som jag är så tog det inte mer än bråkdelen av en sekund innan jag var uppe och knytnäven satt rakt på näsbenet.
Killen faller ihop på golvet och alla inkl. jag själv börjar fatta vad som nyss hände.

Ångrar mig jätte mycket nu [sad] kommer bli polisanmäld.

Handlade jag rätt ? Och vad kan jag säga vid ett eventuellt förhör ?


   
Citera

Varför slog du han/hon/den/det?


   
SvaraCitera

4chan:

Jag kan inte hålla tyst längre utan förklara hur jag hatar folk som går estet och tror att de ska bli artister/konstnärere.

Samma här.


   
SvaraCitera

Låter som i på oz fast dom sitter i ett fängelse och inte i skolan [smile]


   
SvaraCitera

4chan:

Tänkte börja med att dra lite bakgrunds fakta

För mycke :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Varför slog du han/hon/den/det?

Jag sa bara som jag tyckte, jag kränkte inte han på något sätt, och han knuffar mig med sådan kraft så jag far i golvet, det var anledningen.


   
SvaraCitera

4chan:

Handlade jag rätt ? Och vad kan jag säga vid ett eventuellt förhör ?

Nej du handlade inte rätt [smile]


   
SvaraCitera

4chan:

kommer bli polisanmäld.

Rätt åt dig..


   
SvaraCitera

4chan:

Jag sa bara som jag tyckte, jag kränkte inte han på något sätt, och han knuffar mig med sådan kraft så jag far i golvet, det var anledningen.

Det var inte bra gjort.


   
SvaraCitera

4chan:

Utseénde


   
SvaraCitera

gulag:

4chan: Jag kan inte hålla tyst längre utan förklara hur jag hatar folk som går estet och tror att de ska bli artister/konstnärere.

Samma här.

absolut


   
SvaraCitera

4chan:

Handlade jag rätt ? Och vad kan jag säga vid ett eventuellt förhör ?

Var väl inte nödvändigt att slå honom. Han förtjänade det ju inte, han hade bara puttat dig i frustration över att du precis hånat honom och sagt att han inte kan bli det han drömt om att få vara.

Oh btw, 4chan=fail(hemsidan, inte du[rolleyes]), och du gillar nog inte mig heller för jag är teknist.


   
SvaraCitera

Har du problem med att kontrollera dig själv eller?


   
SvaraCitera

Esteter är coola, i alla falld e som jag känner, som inte är metalfjollor


   
SvaraCitera

fy på dig


   
SvaraCitera