Aviseringar
Rensa alla

Slog till en kille


Ämnesstartare

Budolicious:

manligt.

Jag är nog mer man än dem flesta i denna tråd, om ni hade varit med i situation skulle ni antagligen varit personen som blev slagen. Han bad om det, han fick det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är helt klart en bad motherfucka' [cool][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heelflip:

Jag är nog mer man än dem flesta i denna tråd, om ni hade varit med i situation skulle ni antagligen varit personen som blev slagen. Han bad om det, han fick det.

Jag har blivit slagen flera gånger, aldrig hittills slagit tillbaka. anser mig vara den manliga i alla situationer. Tackar som bryr sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur gammal är du själv? 13?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heelflip:

Jag är nog mer man än dem flesta i denna tråd, om ni hade varit med i situation skulle ni antagligen varit personen som blev slagen. Han bad om det, han fick det.

En man kan ta emot ett slag utan att gnälla, alla jävlar kan slå någon.


   
SvaraCitera

heelflip:

Jag är nog mer man än dem flesta i denna tråd, om ni hade varit med i situation skulle ni antagligen varit personen som blev slagen. Han bad om det, han fick det.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Ja just det. Det här har ju vart uppe på tapeten redan [surprised]

Penstrokes:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

En man kan ta emot ett slag utan att gnälla, alla jävlar kan slå någon.

Han som föll är altså en fjant? Han tjöt som fan.

hjortpojken:

hur gammal är du själv? 13?

Fyller 15 snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jag har blivit slagen flera gånger, aldrig hittills slagit tillbaka. anser mig vara den manliga i alla situationer. Tackar som bryr sig.

Och du har inte gjort något åt saken? Känns det inte lite trökigt att alltid bara stå där och ta skiten? Slå tillbaka förfan och med råge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Ja just det. Det här har ju vart uppe på tapeten redan [surprised]

I lol'd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heelflip:

Han som föll är altså en fjant? Han tjöt som fan.

Nja men du är minst lika mycket av en fjant i så fall som går omkring och slår ner mellanstadieelever för att visa dina cojones vid 15 års ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heelflip:

Och du har inte gjort något åt saken? Känns det inte lite trökigt att alltid bara stå där och ta skiten? Slå tillbaka förfan och med råge.

Har sett till att en vakt sett det varje gång så han åker ut. En misshandelsanmälan är det sista jag vill ha på mig då jag tänker bli polis.

Dessutom: känner inte att jag ett behov av att hävda mig gentemot sådana idioter som slåss.


   
SvaraCitera

heelflip:

Hej! Jag slog till nån random p12a bakifrån i ansikte jävligt hårt

Jävlar vad du är manlig då. Går på en 12 åring BAKIFRÅN.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Ja just det. Det här har ju vart uppe på tapeten redan [surprised]

Ja, alltså, jag funderade på om det inte var samma snubbe som trollar eller nåt. Kunde dock inte hitta tråden med min fina bild. [y]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

[y]

Tur att jag applicerade mina google skills [cool]
Det är onekligen en mycket vacker bild.


   
SvaraCitera