Aviseringar
Rensa alla

Slut!!


Ämnesstartare

Den 8 November frågade en kille, Philip, i klassen över chans på mig och jag sa jag.Sedan dess har han sagt at jag är tjejunderbar osv.
Men för bara 30 minuter sedan skickade han ett sms där det stod att han gjorde slut!Jag ringde Sara, min bästa vän, och berättade det innan jag ringde upp Philip och frågade varför han gjorde slut.Och då sa han att han hade träffat en helt fantastisk tjej.Och det var Sara!!Jag mår så dåligt att jag bara vill dö...[cry] Skulle behöva en kram


   
Citera
Ämnesstartare

underbar tjej*


   
SvaraCitera

Usch då vilken pojke.. men strunta i honom du klarar dig bättre utan.

Image


   
SvaraCitera

Kram till dig, det blir bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Kram till dig, det blir bättre.

Tack, hoppas verkligen det.Jag måste trycka bort Saras samtal hela tiden för att hon ringar mig och säger att det inte är henns fel utan mitt.Jag förstår bara inte.


   
SvaraCitera

blond12:

Jag måste trycka bort Saras samtal hela tiden för att hon ringar mig och säger att det inte är henns fel utan mitt.Jag förstår bara inte.

Prata med henne imorgon. Det är inte ditt fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok det ska jag göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är bara så att det gör så förbannat ont


   
SvaraCitera

Drick en stor kopp te och titta på en rolig tv-serie. Tänk på annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry] Ok, tack så hemskt mycket


   
SvaraCitera

blond12:

Tack, hoppas verkligen det.Jag måste trycka bort Saras samtal hela tiden för att hon ringar mig och säger att det inte är henns fel utan mitt.

3vlig chey


   
SvaraCitera

blond12:

Ok, tack så hemskt mycket

Ingen orsak. Vet att det kan kännas svårt och jobbigt. Men det hjälper inte att bara tänka på det, man får försöka att göra annat så man mår bättre.


   
SvaraCitera

*Kraaam*


   
SvaraCitera

blond12:

inte är henns fel utan mitt

hur kan hon få det till ditt fel? är väl egentligen ingens fel alls.

hoppas det blir bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

3vlig chey

Ja eller hur?

Hjärtlös:

Ingen orsak. Vet att det kan kännas svårt och jobbigt. Men det hjälper inte att bara tänka på det, man får försöka att göra annat så man mår bättre.

Ok, jag sitter med min kopp te och ser på Erik o Mackan...

S3ON:

*Kraaam*

*Kram* tillbaka

rebeca:

hur kan hon få det till ditt fel? är väl egentligen ingens fel alls.hoppas det blir bättre

Jag älskade honom tydligen inte tillräcklig mycket enligt henne...alltså jag fattar det inte själv för jag älskade honom faktiskt väldigt,väldigt mycket


   
SvaraCitera