Aviseringar
Rensa alla

Slut efter över 2.5 år...


Ämnesstartare

ledsen_kille:

Hjälp mig, hur gör jag för att sluta tänka på detta och gå vidare i mitt liv? 🙁 🙁

Chilla. Låt tiden gå. Se till att träffa vänner och gör saker även fast du kanske inte har lust. Sen kommer tiden förhoppningsvis att läka. [y] Men tills dess har du ett helvete framför dig. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ja joinar klubben snart.

no, why? [sad]


   
SvaraCitera

ledsen_kille:

Grejen är att det är slut för att jag prioriterade mina kompisar före henne väldigt mycket under flera veckors tid, så det är liksom mitt fel att det är slut... Jag ångrar mig varje sekund men det hjälper liksom inte och hon står fast vid sitt beslut :/

okej det ar inte enda anledningen till att hon gor slut, kan ha varit sista droppen men det ar absolut inte ditt fel.kanslor forandras ibland.it hurts men du kommer hitta nan ny.


   
SvaraCitera

uwedyugewd:

hatar ditt användarnamn 🙁

du är inte min idol längre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är vissa såna mesar? förihelvete älskar hon dig inte är hon ju inte värd dig. lev livet, nu slipper du bitchen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta en öl så blir det bra igen [cheers]


   
SvaraCitera

aejtx:

du är inte min idol längre!

😐


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

getupstayup:

no, why? [sad]

Det blir så ibland bara, kärlek vinner aldrig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Det blir så ibland bara, kärlek vinner aldrig. [sad]

Naw [sad] men inte vara så, kärlek och hopp är det sista som överger en.. vill jag tro iaf [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

getupstayup:

Naw [sad] men inte vara så, kärlek och hopp är det sista som överger en.. vill jag tro iaf [cute]

Kärlek är det ända som kan göra riktigt ont. [sad]


   
SvaraCitera

Vet hur det är, tog slut mellan mig å mitt ex för 14 månader sedan, vi var tillsammans nätan 3år, jag har inte glömt henne än.
ännu bättre var att av en jävla slump fick jag reda på att hon hade varit otrogen också, funny shiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Kärlek är det ända som kan göra riktigt ont. [sad]

Jo, det har du rätt i.[sad] Men kärlek ger både den största lyckan och den största smärtan så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

getupstayup:

Jo, det har du rätt i.[sad] Men kärlek ger både den största lyckan och den största smärtan så.

Sant, jobbig känsla det där! Borde bara ge lycka ingen smärta! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Sant, jobbig känsla det där! Borde bara ge lycka ingen smärta! [sad]

Mm. Håller med! 🙁 Men kärlek har ju två ingredienser och tar man bort ett funkar det inte.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mh, det suger [n]
men man kommer över det, gråt lite och gå vidare.


   
SvaraCitera