Aviseringar
Rensa alla

Slut med flickvännen efter 19 underbara månader..


Ämnesstartare

Orka bry sig, bara bögar som håller på med tjejer ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Orka bry sig, bara bögar som håller på med tjejer ändå.

Väl talat


   
SvaraCitera

Fäkkadh:

Jag mår skit av detta och jag vet inte hur jag ska göra för att göra allting lättare

Ja nee det är ett skit men du får helt enkelt stå ut.


   
SvaraCitera

Fäkkadh:

Jag mår skit av detta och jag vet inte hur jag ska göra för att göra allting lättare (känslor)..[n]

Varför mår du dåligt över det?
tänk rationellt nu, hon kanske var där för dig och besvarade dina känslor förut eller så utnyttjade hon dig bara och nu när något "bättre" kom förbi blev du utbytbar och kastades åt sidan som den förbrukningsvara du egentligen är men det spelar ingen roll nu.
Vad som fanns förut är inte relevant nu, hon svek dig och glöm inte bort det.

Tiden läker alla sår, det kanske låter klyschigt men det är sant för du kommer alltid minnas det som hänt men känslorna kopplade till det försvinner med tiden tills du en dag kan tänka på det utan att känna något annat alls.
Mitt tips är att låta det göra ont, försök inte göra det bättre utan försök istället få tiden att gå och gör meningsfulla saker och vad du än gör försök INTE leta upp ett ligg för att må bättre eller göra henne avundsjuk för det kommer inte funka.

Lycka till bro


   
SvaraCitera

Förstår att det känns svårt, men det finns inte så mycket du kan göra. Med tanke på hennes konstiga anledning till att göra slut så tycker jag att du ska glömma henne och gå vidare. Jag hade då inte velat vara tillsammans med någon som måste ligga runt innan hon kan fortsätta förhållandet med dig. Sen får du väl tänka på att ni båda är väldigt unga, det är inte många förhållanden som varar livet ut när man är 14 år. Folk växer upp, mognar och ändras mycket vid den åldern.

Som personen ovan skrev: tiden läker alla sår. Även om det är svårt nu så kommer det bli bättre. Men som sagt jag tycker inte du ska sitta och vänta på att hon ska komma tillbaka till dig, utan gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är något som alla råkar ut för. överlev. eller lev om du så vill[party]gör saker som du tycker är kul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Först av allt:

SVARA INTE NÄR HON RINGER. Åtminstone varannan gång, du är upptagen med annat nu.[wink]

RING INTE.
Hon får fan ta kontakt om hon vill ha tillbaka dig[smile]

Ringer du så bevisar du bara: "han var en loser, jag gjorde rätt som dumpade honom".

Gör inte det.

Fäkkadh:

Jag mår skit av detta och jag vet inte hur jag ska göra för att göra allting lättare (känslor)..[n]

Skaffa ett ligg:

Harpya:

Skaffa ligg som får dig att tänka på annat.

OF 5:

det kommer inte bli lättare

<3

Pappbox:

och vad du än gör försök INTE leta upp ett ligg för att må bättre eller göra henne avundsjuk för det kommer inte funka.

Leta upp ett ligg, du mår bättre, hon fattar att hon va korkad som dumpade dig och kanske kommer hon tillbaka.


   
SvaraCitera

Åtta:

"Nu ska jag ligga med en tjej med större bröst", "nu ska jag pierca ollonet", "nu ska jag skaffa mig en könssjukdom och sedan lura henne att ligga med mig en sista gång", etc.

Asch fan, kan ju inte dissa dig i en diskussion när du är såhär cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prata med henne [smile]


   
SvaraCitera