Aviseringar
Rensa alla

Slut nu...


Ämnesstartare

Okej så här ligger det till Exet var här i dag och lämna mina grejjer och hämta sinna , så nu vet jag att det är slut på riktigt .

Men nu när det är slut , så vet jag inte vad jag ska syselsätta mig på kvällarna med förnågot innan då prata vi på kvällarna eller gjorde något gemensamt .
Så behöver lite tips på vad jag kan syselsätta mig med på kvällarna nu ?


   
Citera

Lekerkung:

Så behöver lite tips på vad jag kan syselsätta mig med på kvällarna nu ?

om du har vänner som du kanske har "försummat" lite så kan du ju alltid börja umgås mer med dom [smile]


   
SvaraCitera

spela dator /tv-spel, kolla film med vänner, lana, lyssna musik, bygg bilmodeller xD (kan faktiskt vara kul ibland 🙂 men pillrigt), gå ut och ät med polare, bada, sov, cykla, gå ut..


   
SvaraCitera

Lekerkung:

Så behöver lite tips på vad jag kan syselsätta mig med på kvällarna nu ?

Skaffa en ny hobby, lär dig något du alltid velat kunna! Kolla på film, umgås med vänner. Och sånt. Tänk på annat!


   
SvaraCitera

Lekerkung:

Men nu när det är slut , så vet jag inte vad jag ska syselsätta mig på kvällarna med förnågot innan då prata vi på kvällarna eller gjorde något gemensamt .Så behöver lite tips på vad jag kan syselsätta mig med på kvällarna nu ?

Sitta på UM:P


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

spela dator /tv-spel, kolla film med vänner, lana, lyssna musik, bygg bilmodeller xD (kan faktiskt vara kul ibland 🙂 men pillrigt), gå ut och ät med polare, bada, sov, cykla, gå ut..

yeah [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

mer med dom [smile]

PrickiigStrumpa:

spela dator /tv-spel, kolla film med vänner, lana, lyssna musik,

klenkaka:

Skaffa en ny hobby, lär dig något du alltid velat kunna

SebastianE:

Sitta på UM:P

SebastianE:

Sitta på UM:P

tack för alla svar 🙂 för hatar när när det blir riktigt ensamt och då blir det alltid för mig att jag sitter och tänker liksom "What if" om ni förstår [n]


   
SvaraCitera

Lekerkung:

tack för alla svar 🙂 för hatar när när det blir riktigt ensamt och då blir det alltid för mig att jag sitter och tänker liksom "What if" om ni förstå

Ehh den första månaden efter är ju riktigt skön.


   
SvaraCitera

naaadaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Ehh den första månaden efter är ju riktigt skön.

jag är motsatsen då 🙂 , jag får lite halv ångest liksom börja sova ensam osv , det blev ju mer som en rutin och nu ska man bryta den .


   
SvaraCitera

Lekerkung:

jag är motsatsen då 🙂 , jag får lite halv ångest liksom börja sova ensam osv , det blev ju mer som en rutin och nu ska man bryta den .

Det är nu (ahh glömde din ålder, sorry) du kan ha fötterna på bordet, småflörta med flickorna på bussen, handla vad fan du vill utan att du är ett svin, vara fri som en fågel:)


   
SvaraCitera

Lekerkung:

Så behöver lite tips på vad jag kan syselsätta mig med på kvällarna nu ?

Det är nog rätt svårt. Jag vet inte vad jag hade gjort om min flickvän lämnade mig. Jag är ganska säker på att vad jag än gjorde så skulle det inkludera sprit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Det är nu (ahh glömde din ålder, sorry) du kan ha fötterna på bordet, småflörta med flickorna på bussen, handla vad fan du vill utan att du är ett svin, vara fri som en fågel:)

haha 🙂 låter lite småkul 😀


   
SvaraCitera

Lekerkung:

tänker liksom "What if"

jag hatar what if-tänket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ag hatar what if-tänket!

Det är du inte ensam om !


   
SvaraCitera